MANJ, KO VEŠ, BOLJ SI KREATIVEN

Aktualno, Prispevki

“Spreminja se tehnologija, sama logika kreativnosti pa ne.”
📅 17.03.2022

Velika pohvala in poklon Boštjanu Prijanoviču, direktorju in partnerju v agenciji New Moment Ljubljana. Na predavanju PR teatra konec lanskega leta Nova normalnost, nova kreativnost je predstavil novosti v oglaševanju in se vprašal, zakaj (če sploh) je pomembno biti drugačen. Od primera do primera je prepričljivo spomnil, kako se je vedno smiselno vračati k cilju, ki si ga zadamo, ter ob tem razmišljati s svojo glavo. “Ne rabimo otrok učiti, da so kreativni!” Še kako drži. Nekoč mi je v diskusiji cenjeni slikar podobno dejal; kako napačne so tiste craft tehnike učenja risanja, ki otroke popeljejo od prve do naslednje črte, korak za korakom, namesto da bi se pri otrokovih prvih čičkah čačkah pustila prosta pot lastni domišljiji. Zato mu je največji absurd, ko ga skušajo najeti za učenje risanja po korakih. Vse je prav in nič ni narobe obenem. 

Nenehno se poudarja, kako se v oglaševanju stvari spreminjajo hitro. Da, spreminja se tehnologija, sama logika kreativnosti pa ne. Veliko je lepih besed in besednih zvez, ki so obenem tako prazne. Imamo nove klišeje (npr. nova normalnost) in nove načine komunikacije, ki pa nujno ne predstavljajo višjega pomena ali dodane vrednosti. So zgolj aktualne puhlice.

Kaj ustvarja dobre oglase in vsebine? Če deluje, deluje. Če ne deluje, ne deluje, je preprost Prijanovičev odgovor. Zato ne smemo oglasa, zgodbe, vsebine nikoli soditi po tem, kaj reče teta, stric, babica, prijatelj. Ključna pri vsem skupaj je dobra ekipa, ki zgodbo, oglas ustvarja. Prijanovič tu smiselno naglasi lastnosti high performance/high trust znotraj ekipe, ki pa jih je težko dobiti ali zgraditi. Predavanje pa je argumentirano zaključil z zbirko bolj ali manj legendarnih oglasnih sporočil, ki so, nekatera neposrečeno, druga posrečeno, zaokrožila šest ključnih smernic, ki so pomembne pri oglaševanju: 1) Novo. 2) Drugačno. 3) Uporabljajte dialekt. 4) Prepletite vse medije v eno zgodbo. 5) Ustvarjajte parodije (ali pa ne). 6) Uporabite storytelling

Boštjan Prijanovič, vir slike: instagram.com/pr_teater

Ostali prispevki

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

SUPERBRANDS GLOBAL

SUPERBRANDS GLOBAL

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja