📅 14.03.2022

Kam gre kreativnost, so se spraševali minulo jesen predsednik letošnje SOF žirije in izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA, Janez Rakušček, predsednik STP in kreativni direktor, Herman & partnerji, Uroš Goričan, komunikacijska strateginja in kreativna direktorica, Ana Ivandić, ki zadnja leta od blizu spremlja odločitve žirije SOF, ter kreativna strateginja Websi digitalne agencije leta, DROM agency, Milena Jakovljević. Prav je, da se v prvi triadi polnega zagona letošnjega leta spomnimo na par premislekov.

Plodna diskusija o pomenu kreativnosti – ne samo v tržnem komuniciranju, ampak v celovitem marketinškem spletu, je potekala pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ debata). Udeleženci pogovora so odprli marsikatera vprašanja: Ali so oglasi boljši kot program? Kaj je sploh še danes smešno? Ali smo bili v preteklosti bolj pogumni? (op. pri snovanju oglasnih sporočil) Ka je sploh še merilo učinkovitosti? Kaj bo zagotovo delovalo?

Govorci so v debate podali zelo zanimive premisleke o današnjem delovanju stroke, ki narekuje esenco današnje in bodoče kreativnosti. Drži, veliko težje je danes priti do pozornosti in kreativnosti. V razpršenosti se lahko mnoge zgodbe izgubijo v površnosti. Nekaj v teh procesih strokovnega delovanja nedvomno velja (in strinjam se popolnoma z enim od govorcev, ki je to pogumno osvetlil), da je bila morda napaka v postopnem distanciranju medijskega planiranja od kreativnega ustvarjanja v agencijah. Ne gre samo za dobro razumevanje briefa, ampak tudi medijev, kanalov, v katere plasiraš kampanje, zgodbe.

Ostali prispevki

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja