KAKO TIK TOK SPREMINJA INDUSTRIJE

Aktualno, Prispevki

📅 18.09.2023

TikTalk epizode

DD Studios in bold.group v sodelovanju z ALUMNI Ekonomske fakultete predstavljajo TikTalk epizode, skozi katere se poglabljajo v trenutno najbolj popularno in najhitrejše rastoče družbeno omrežje TikTok. Skozi serijo dogodkov oz. epizod delijo znanje z različnimi strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni.

Ekipa je po vzoru svetovno znanih oddaj dveh podjetnikov – Garyja Vaynerchucka in Joe Rogana v prijetnem vzdušju studia na Ekonomski fakulteti odkrito govorila o izzivih, s katerimi se znamke soočajo na TikToku.

Program vodi Domen Rozman, direktor agencije DD studios, in Aljaž Peklaj, partner v agenciji bold.group, ter Nik Schwarzmann, vodja inovacij v agenciji DD studios. Vsi zelo odkrito govorijo o tem, kako se lotiti vstopa na trenutno najbolj popularno družbeno omrežje, na kaj je potrebno paziti in kako prilagoditi komunikacijo.

Epizode predstavljajo kvalitetno teorijo in izobraževanje, npr. katere metrike je ključno spremljati, kako smiselno ustvariti organske objave (“don`t make ads, make TikToks”). Ob tem pa se dopolnjujejo s konkretnimi primeri iz prakse svetovno znanih znamk, ki so postavile nove trende komunikacije, npr.: Red Bull, Doulingo, RyanAir ter druge. Ob tem gostijo tudi več slovenskih in tujih predstavnikov znamk, ki delijo izkušnje, kako so se ob vstopu na TikTok sami soočali z izzivi, ter nasvete za pravilno komunikacijo znamke.

Vsem, ki razmišljajo o vstopu znamke na TikTok, med samimi dogodki tudi odgovarjajo na vprašanja in po njihovih izkušnjah predlagajo načine, rešitve komunikacije.

Vir: TikTok for Business

O organizatorjih

DD Studios je vodilna slovenska agencija za TikTok, ki jo sestavlja skupina mladih kreativcev z močno zapuščino znamke Dunking Devils. Njihov nastop se od ostalih razlikuje po celostnem pristopu, ki vključuje vodenje profilov, ponujanje in upravljanje TikTok vplivnežev, ustvarjanje trendov in kampanj. V portfelju njuhoviih naročnikov najdemo blagovne znamke, kot so Leone, Dormeo, Citypark, Škoda Slovenija in ostale.

Bold.group je full-service digitalna agencija z močnim poudarkom na vsebinskem in performance marketingu, ki jo trenutno sestavlja 15 specialistov za digitalni marketing. Zaupajo ji naročniki s širše Adriatic in evropske regije, oglašujejo pa že v več kot 20 državah. V zadnjem letu je postala kreativna in digitalna agencija za podjetji Merkur Zavarovalnica in Big Partner (JBL, Beko, Harman Kardon, itd.), sicer pa v njihovem portfelju najdemo več kot 80 rednih naročnikov.

Partner dogodka je Alumni Ekonomske fakultete v Ljubljani.

Vir:  TikTalk epizode

Ostali prispevki

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja