Intervju – Nino Horvat (Vodik)

30.09.2022 | Aktualno, Intervjuji

Podjetja, ki ne bodo dovolj resno pristopila k digitalnim kanalom, bodo ostala zadaj.

Uvodna misel: Ines Markovčič

Nalezljiva energija družinske agencije potrjuje razmišljanja, da so na koncu medsebojno sodelovanje in dobri odnosi tisti, ki najbolj štejejo.

O izzivih ohranjanja dobrih poklicnih odnosov, še posebej, ko se prepletajo tudi z osebnimi, sem se pogovarjala z Ninom Horvatom, direktorjem in partnerjem agencije Vodik.

Ime njihove agencije, kot mi je v intervjuju na vprašanje pojasnil, se navezuje na kemijski element vodik, ki ga v periodnem sistemu najdemo na prvem mestu. Njegove vezi imajo pomembno vlogo pri izgradnji nekaterih ključnih biomolekul in sporočilnost njihovega ustvarjanja v agenciji se skriva v logiki prav takšnega načina biomolekularnega funkcioniranja. Verjamejo v močne vezi, v negovanje le-teh in v kontinuirano iskanje in izgradnjo vloge pri končnem nastopu znamk na trgu. Projekte in kampanje za znamke ustvarjajo z veliko zagnanostjo, celovito in specialistično obenem.

Ni pametnejšega odgovora, kaj je bolje: manj je več ali več je manj. “Nič več in nič manj”, nam Nino Horvat suvereno odgovarja na vprašanje, kaj je v poplavi vsega danes bolje ali smiselneje.

Dragocene in edinstvene pa niso samo zgodbe znamk, temveč tudi dolgoročne vezi in zaupanje med naročnikom in agencijo.

Vabljeni k prebiranju. 

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

Lovro Peterlin, izvršni direktor A1 Slovenija, diha znamko A1 v sinergiji različnih aspektov njenih oddelkov. Svoje dolgoletno znanje in izkušnje iz menedžeriranja, prodaje in marketinga uspešno infiltrira v vse pore za učinkovito delovanje ekipe.

Navdihuje s svojimi mislimi in vizijo, v sklopu katere verjame najprej v strast in kontinuirani razvoj. Motivacijo išče v stalnem napredku, ta duh prenaša naprej s ciljem dobrega ekipnega sodelovanja. V vsaki situaciji smo lahko še bolj pogumni in pristni, prepričljivo dodaja. Pogum in pristnost pa sta vrlini, ki tlakujeta pot dobrih zgodb znamk.

read more
KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

Znamke nam pomagajo osmišljati in poenostavljati svet, zato so nam pogostokrat zanimive. Zamerimo pa, če kdo želi z nami manipulirati, nas vleči za nos.

read more
MESSVJU: MANCA KORELC

MESSVJU: MANCA KORELC

Energična, z večnim pogonom in radostjo do vsega, česar se loti. Kot podjetnica je pred desetletjem pogumo zagrizla v samostojno pot. Odločitev je bila prava. Njena unikatnost se kaže v temeljni izbiri tistega, kar počne. Manca Korelc…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja