Intervju – Nino Horvat (Vodik)

30.09.2022 | Aktualno, Intervjuji

Podjetja, ki ne bodo dovolj resno pristopila k digitalnim kanalom, bodo ostala zadaj.

Uvodna misel: Ines Markovčič

Nalezljiva energija družinske agencije potrjuje razmišljanja, da so na koncu medsebojno sodelovanje in dobri odnosi tisti, ki najbolj štejejo.

O izzivih ohranjanja dobrih poklicnih odnosov, še posebej, ko se prepletajo tudi z osebnimi, sem se pogovarjala z Ninom Horvatom, direktorjem in partnerjem agencije Vodik.

Ime njihove agencije, kot mi je v intervjuju na vprašanje pojasnil, se navezuje na kemijski element vodik, ki ga v periodnem sistemu najdemo na prvem mestu. Njegove vezi imajo pomembno vlogo pri izgradnji nekaterih ključnih biomolekul in sporočilnost njihovega ustvarjanja v agenciji se skriva v logiki prav takšnega načina biomolekularnega funkcioniranja. Verjamejo v močne vezi, v negovanje le-teh in v kontinuirano iskanje in izgradnjo vloge pri končnem nastopu znamk na trgu. Projekte in kampanje za znamke ustvarjajo z veliko zagnanostjo, celovito in specialistično obenem.

Ni pametnejšega odgovora, kaj je bolje: manj je več ali več je manj. “Nič več in nič manj”, nam Nino Horvat suvereno odgovarja na vprašanje, kaj je v poplavi vsega danes bolje ali smiselneje.

Dragocene in edinstvene pa niso samo zgodbe znamk, temveč tudi dolgoročne vezi in zaupanje med naročnikom in agencijo.

Vabljeni k prebiranju. 

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

Blagovni znamki Pivka in Delamaris rasteta pod skupno streho. Sta slovenski in že dolgo uveljavljeni blagovni znamki, poznani v več kot 30 državah sveta, pa vendar terjata zelo različen pristop na trgu.

O marketinških sinergijah smo se pogovarjali z direktorico marketinga Pivka – Delamaris, Špelo Žitko. Svoje dnevne izzive v svetu upravljanja posamezne znamke sta vsebinsko zaokrožili tudi Laura Sabljaković, vodja znamke Delamaris, in Mateja Grlj Primc, vodja znamke Pivka.

read more
KAJ PRAVI: GREGOR ZALOKAR, TrickyDisco! PiArt, CEO

KAJ PRAVI: GREGOR ZALOKAR, TrickyDisco! PiArt, CEO

Skozi novinarsko pisanje o glasbi že v mladih letih (Dee Jay Time, Radio Salomon, revija Stop … kasneje so prišli drugi, ne samo slovenski, ampak tudi tuji mediji) je postopno pričel spoznavati medije, ki jih danes zelo dobro pozna. In ločuje. Doštudiral je pravo, se vestno zaposlil na minIstrstvu za gospodarstvo, a ob 30. rojstnem dnevu obesil službo na klin, dal odpoved in se odločil, da bo raje sledil lastnemu razmišljanju, izven pričakovanih okvirjev, predvsem pa tistemu, kar si res želi početi. Samo razmišljanje izven okvirjev…

read more
MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

Komedijant, tiktoter, ustvarjalec dobrih zgodb, igralec, ki pritegne. Nima se toliko za vplivneža kot
ustvarjalca vsebin. Dobrih vsebin. Rad ustvarja vsebine. Navdih zadnje črpa kjerkoli, kadarkoli, v življenju
pač.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja