INTERVJU: MAKA LIPPAI SENEKOVIČ, Publicis Media

30.11.2021 | Aktualno, Intervjuji

Maka
»Imela sem srečo, da sem delala v vodilnih podjetjih znotraj njihovih branž in tako lahko bila del večjih oz. preizkušanja nekih trendseterskih rešitev na trgu.«

Maka Lippai Senekovič ima dolgoletno poklicno kilometrino. Zgledno prehojeno pot je dolga leta brusila v medijih (Najdi.si, PRO PLUS), kjer je pridobila dragocene izkušnje iz delovanja televizijskih in digitalnih kanalov, zadnjih par let pa je zaposlena na Publicis Groupe Slovenia, kjer uspešno vodi medijsko ekipo v vlogi direktorice Publicis Media. Zdelo se mi je nadvse dragoceno, da jo povabim k pogovoru in razgrneva diskusijo, kako ji uspeva integrigrati pridobljeno znanje z dolgoletnim delom v medijih v strategije in projekte z delom v agenciji. Prepričala sem se, da je poznavanje zakonitosti televizijskega in digitalnega posla več kot spretno umestila – kot komplement novim priložnostim in potencialom. Poznavanje obeh strani kovanca, tj. medijev in agencije, je velika prednost pri končnem komuniciranju in usklajevanju z naročniki.

Je energična, predana in visoko motivirana pri delu. Digitalni svet ji nenehno daje občutek, da jo prehiteva, a po drugi strani je to tudi gorivo njeni motivaciji in izzivom. V prepletu različnih izkušenj in poznavanja zakonitosti televizijskih in digitalnih kanalov je dragocena v detekciji širše slike in v iskanju sinergij za dobre zgodbe blagovnih znamk. Hvaležna je za srečo, da je lahko delala v vodilnih podjetjih znotraj njihovih branž ter se kalila v preizkušanju trendseterskih rešitev na trgu, kot jih opisuje. Obenem jo veselijo vsi interni dosežki ter da je na koncu ekipa, s katero deluje in ustvarja, nasmejana. Pozitivne vibracije so na koncu tiste, ki najbrž res največ pri vsem skupaj štejejo. Vabljeni k prebiranju.

Kako gledaš na sedanjost in prihodnost znamčenja v svetu mobilnega marketinga? Ključni izzivi, prednosti in morda tudi pasti, vredne razmisleka?

Glede na to, da ljudje preživimo ure in ure na svojih mobilnih napravah, je ključno, da ta kanal pravilno vključimo v branding strategijo. Z mobilnim marketingom lahko zaradi dosegljivosti 24/7 po različnih platformah za posameznika deluje mnogo bolj osebno in vsiljivo, zato je poznavanje njihovih navad in razumevanje širšega konteksta ključno (če ni pravilno zapeljano …). Z mobilnimi kampanjami veliko bolj posegamo v intimni/včasih tudi ranljivejši prostor ljudi, zato je ključno, da …

Več v reviji Super Znamka No. 3

Na svoj izvod se lahko naročite TUKAJ.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

Blagovni znamki Pivka in Delamaris rasteta pod skupno streho. Sta slovenski in že dolgo uveljavljeni blagovni znamki, poznani v več kot 30 državah sveta, pa vendar terjata zelo različen pristop na trgu.

O marketinških sinergijah smo se pogovarjali z direktorico marketinga Pivka – Delamaris, Špelo Žitko. Svoje dnevne izzive v svetu upravljanja posamezne znamke sta vsebinsko zaokrožili tudi Laura Sabljaković, vodja znamke Delamaris, in Mateja Grlj Primc, vodja znamke Pivka.

read more
KAJ PRAVI: GREGOR ZALOKAR, TrickyDisco! PiArt, CEO

KAJ PRAVI: GREGOR ZALOKAR, TrickyDisco! PiArt, CEO

Skozi novinarsko pisanje o glasbi že v mladih letih (Dee Jay Time, Radio Salomon, revija Stop … kasneje so prišli drugi, ne samo slovenski, ampak tudi tuji mediji) je postopno pričel spoznavati medije, ki jih danes zelo dobro pozna. In ločuje. Doštudiral je pravo, se vestno zaposlil na minIstrstvu za gospodarstvo, a ob 30. rojstnem dnevu obesil službo na klin, dal odpoved in se odločil, da bo raje sledil lastnemu razmišljanju, izven pričakovanih okvirjev, predvsem pa tistemu, kar si res želi početi. Samo razmišljanje izven okvirjev…

read more
MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

Komedijant, tiktoter, ustvarjalec dobrih zgodb, igralec, ki pritegne. Nima se toliko za vplivneža kot
ustvarjalca vsebin. Dobrih vsebin. Rad ustvarja vsebine. Navdih zadnje črpa kjerkoli, kadarkoli, v življenju
pač.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja