INTERVJU: MAKA LIPPAI SENEKOVIČ, Publicis Media

30.11.2021 | Aktualno, Intervjuji

Maka
»Imela sem srečo, da sem delala v vodilnih podjetjih znotraj njihovih branž in tako lahko bila del večjih oz. preizkušanja nekih trendseterskih rešitev na trgu.«

Maka Lippai Senekovič ima dolgoletno poklicno kilometrino. Zgledno prehojeno pot je dolga leta brusila v medijih (Najdi.si, PRO PLUS), kjer je pridobila dragocene izkušnje iz delovanja televizijskih in digitalnih kanalov, zadnjih par let pa je zaposlena na Publicis Groupe Slovenia, kjer uspešno vodi medijsko ekipo v vlogi direktorice Publicis Media. Zdelo se mi je nadvse dragoceno, da jo povabim k pogovoru in razgrneva diskusijo, kako ji uspeva integrigrati pridobljeno znanje z dolgoletnim delom v medijih v strategije in projekte z delom v agenciji. Prepričala sem se, da je poznavanje zakonitosti televizijskega in digitalnega posla več kot spretno umestila – kot komplement novim priložnostim in potencialom. Poznavanje obeh strani kovanca, tj. medijev in agencije, je velika prednost pri končnem komuniciranju in usklajevanju z naročniki.

Je energična, predana in visoko motivirana pri delu. Digitalni svet ji nenehno daje občutek, da jo prehiteva, a po drugi strani je to tudi gorivo njeni motivaciji in izzivom. V prepletu različnih izkušenj in poznavanja zakonitosti televizijskih in digitalnih kanalov je dragocena v detekciji širše slike in v iskanju sinergij za dobre zgodbe blagovnih znamk. Hvaležna je za srečo, da je lahko delala v vodilnih podjetjih znotraj njihovih branž ter se kalila v preizkušanju trendseterskih rešitev na trgu, kot jih opisuje. Obenem jo veselijo vsi interni dosežki ter da je na koncu ekipa, s katero deluje in ustvarja, nasmejana. Pozitivne vibracije so na koncu tiste, ki najbrž res največ pri vsem skupaj štejejo. Vabljeni k prebiranju.

Kako gledaš na sedanjost in prihodnost znamčenja v svetu mobilnega marketinga? Ključni izzivi, prednosti in morda tudi pasti, vredne razmisleka?

Glede na to, da ljudje preživimo ure in ure na svojih mobilnih napravah, je ključno, da ta kanal pravilno vključimo v branding strategijo. Z mobilnim marketingom lahko zaradi dosegljivosti 24/7 po različnih platformah za posameznika deluje mnogo bolj osebno in vsiljivo, zato je poznavanje njihovih navad in razumevanje širšega konteksta ključno (če ni pravilno zapeljano …). Z mobilnimi kampanjami veliko bolj posegamo v intimni/včasih tudi ranljivejši prostor ljudi, zato je ključno, da …

Več v reviji Super Znamka No. 3

Na svoj izvod se lahko naročite TUKAJ.

Ostali intervjuji

Kaya Solo: CHATVJU

Kaya Solo: CHATVJU

Zaradi ameriških youtuberjev, ki jih je vneto spremljala, jo je nekoč prešinila misel, da se tudi v tem lahko skriva priložnost za kariero. Tako se je kmalu s tem pričela nekoliko bolj resno ukvarjati. Verjame v pristne vsebine, brez prirejanja, in dobro energijo.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja