PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 3

Izšla je 3. številka revije Super Znamka. Želimo vam prijetno listanje:

Izšla je tretja številka revije Super Znamka. Tokratna osrednja tema revije je KROŽNOST znamk.

UVODNIK

06 Boško Praštalo

07 Ines Markovčič

TRG

Lokalne novice

10 30. SOF razglasil zmagovalce v oglaševanju

11 WEBSI razglasil digitalne presežke

Globalne novice

12 Švedska v tekmi za zelenim jeklom

13 Toyota umaknila TV oglase, povezane z olimpijskimi igrami

13 Apple zmagovalen s funkcijo zasebnosti na Iphonu

14 Lego načrtuje prodajo recikliranih plastenk

Trendi

16 Namesto plastične: kavna skodelica, ki funkcionira kot kornet?

17 Mali skener plastike – da ali ne?

Lokalni navdih

18 Little Otja

Globalni navdih

20 Fuji, slika ohrani preteklost

TEMA

Osrednja tema

22 Krožnost znamk

Študija primera

24 Startup noprintZ

29 Vezalkarji

INTERVJU

Kaj pravi

30 Maka Lippai Senekovič (Publicis Media)

36 Domen Rozman (Dunking Devils)

Messvju

42 Nik Schwartzmann in Peter Kokalj (Dunking Devils akrobata in TikTok ustvarjalca)

STROKA

Pogledi na temo

46 Krožnost znamk

Kolumna

47 Pihajmo otroci, pihajmo!

48 Kako pojemo slona?

49 Trajnost ni priložnost. Je osnova.

DRUŽBENO & DRUŽABNO

Profil znanega potrošnika

50 Hamo

Znanje, védenje, refleksije

52 Kaj je pomembnejše: močna marketinška strategija ali zgodba?

Mreža Superbrands

54 Superbrands Slovenija 2021

72 Superbrands Gala dogodek

73 Super naslovnica Superbrands 2021

Aktualna kampanja

74 Merkur zavarovalnica

Legenda

76 Disney

Branje

78 Ruth Wodak, Christoph Ludwig (Hg): Challenges in a Changing World

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.