INTERVJU: Aljaž Peklaj, Beglobal in Anže Herbst, Am Agencija

18.07.2021 | Aktualno, Intervjuji

"V sestrskem sodelovanju (beglobal in Am Agencija) lahko poskrbimo za vse marketinške izzive. Naše storitve se odlično dopolnjujejo in tudi v veselje nam je, da so naši naročniki to prepoznali."

Uvodna misel: Ines Markovčič

Simpatična ekipa, energična, zagnana, z ravno pravo mero radovednosti in mladostniške lahkovernosti, ki je še kako potrebna pri snovanju odličnih projektov, da so spontani po srcu in na koncu prav zaradi tega zelo uspešni. Tako bi na kratko strnila misli o agencijah beglobal in AM Agencija, ki sta v lanskoletnem COVID kaosu združili moči in odločno verjeli, da je vse mogoče, če se hoče in želi.

Že prej so se srečevali in poznali, kdaj pa kdaj tudi poslovno sodelovali, a nikoli niso niti pomislili, da bi lahko kdaj skupaj tako sinhrono in komplementarno delovali. Ne eni strani je agencijo beglobal poganjala ekipa treh fantov, ki so gradili zgodbe znamk na digitalnih strategijah; na drugi strani je agencijo AM Agencija peljala ekipa dveh prav tako markantnih in simpatičnih fantov, ki se je specializirala v organizaciji dogodkov, kreative in strateškega marketinga.

A vedno so si bili tu in tam. Malo blizu malo daleč. Malo po spletu okoliščin (bližina poslovnih prostorov), malo po skupnih poznanstvih. Malo so tuintam drug drugega pocukali za rokav, češ imamo naročnika, ki bi mu poleg tega naredili še to, in bi združili moči v okviru dotičnega projekta. A nikoli niso pomislili, da bi lahko skupaj delovali kontinuirano kot ena poslovna združba, saj sta se res vsaka zase dobro specializirali s ponudbo storitev na svojem področju.

Potem se je zgodilo COVID leto; nekateri pogoji na trgu delovanja in uresničevanja kampanj so se izjalovili. Še zlasti na področju dogodkov. Pa so se med seboj vprašali po doživljanju aktualne kritične situacije. Vsak je iskreno delil izzive in stiske. In v kontemplacijah zaskrbljenosti se je zgodil tisti (pre)blisk, ideja, hej, kaj pa če bi bolj celostno združili moči.

Drug drugemu kot specialist na svojem področju lahko nekaj damo in s celovitejšim naborom storitev lahko v turbulentno paničnem poslovnem okolju ponudimo več, so razmišljali. Tako se je pričela zgodba skupne poslovne poti dveh diametralno različnih agencij. Specialisti za splet vs. specialisti za marketing in dogodke. (Ne)združljivo? Še kako ne.

So zgleden primer, ki potrjuje, da vsaka še tako nehvaležna kriza lahko pripelje zgodbo o uspehu. S skupnim delovanjem čez noč so v tem duhu, prav tako čez noč, uspeli prepričati na pitchu in se tako prednostno umestili za regionalno kreativno in digitalno agencijo za blagovno znamko Barcaffè.

Potrebni so volja, močen značaj, spontani pretok energij in osebnosti, kar je tudi osrednja tema tokratne številke Super Znamka. Pogovarjala sem se s ključnima osebama, direktorjema in partnerjema agencij, ki sta Aljaž Peklaj (beglobal) in Anže Herbst (AM Agencija). Vabljeni k prebiranju.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

Lovro Peterlin, izvršni direktor A1 Slovenija, diha znamko A1 v sinergiji različnih aspektov njenih oddelkov. Svoje dolgoletno znanje in izkušnje iz menedžeriranja, prodaje in marketinga uspešno infiltrira v vse pore za učinkovito delovanje ekipe.

Navdihuje s svojimi mislimi in vizijo, v sklopu katere verjame najprej v strast in kontinuirani razvoj. Motivacijo išče v stalnem napredku, ta duh prenaša naprej s ciljem dobrega ekipnega sodelovanja. V vsaki situaciji smo lahko še bolj pogumni in pristni, prepričljivo dodaja. Pogum in pristnost pa sta vrlini, ki tlakujeta pot dobrih zgodb znamk.

read more
KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

Znamke nam pomagajo osmišljati in poenostavljati svet, zato so nam pogostokrat zanimive. Zamerimo pa, če kdo želi z nami manipulirati, nas vleči za nos.

read more
MESSVJU: MANCA KORELC

MESSVJU: MANCA KORELC

Energična, z večnim pogonom in radostjo do vsega, česar se loti. Kot podjetnica je pred desetletjem pogumo zagrizla v samostojno pot. Odločitev je bila prava. Njena unikatnost se kaže v temeljni izbiri tistega, kar počne. Manca Korelc…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja