INTERVJU: Aljaž Peklaj, Beglobal in Anže Herbst, Am Agencija

18.07.2021 | Aktualno, Intervjuji

"V sestrskem sodelovanju (beglobal in Am Agencija) lahko poskrbimo za vse marketinške izzive. Naše storitve se odlično dopolnjujejo in tudi v veselje nam je, da so naši naročniki to prepoznali."

Uvodna misel: Ines Markovčič

Simpatična ekipa, energična, zagnana, z ravno pravo mero radovednosti in mladostniške lahkovernosti, ki je še kako potrebna pri snovanju odličnih projektov, da so spontani po srcu in na koncu prav zaradi tega zelo uspešni. Tako bi na kratko strnila misli o agencijah beglobal in AM Agencija, ki sta v lanskoletnem COVID kaosu združili moči in odločno verjeli, da je vse mogoče, če se hoče in želi.

Že prej so se srečevali in poznali, kdaj pa kdaj tudi poslovno sodelovali, a nikoli niso niti pomislili, da bi lahko kdaj skupaj tako sinhrono in komplementarno delovali. Ne eni strani je agencijo beglobal poganjala ekipa treh fantov, ki so gradili zgodbe znamk na digitalnih strategijah; na drugi strani je agencijo AM Agencija peljala ekipa dveh prav tako markantnih in simpatičnih fantov, ki se je specializirala v organizaciji dogodkov, kreative in strateškega marketinga.

A vedno so si bili tu in tam. Malo blizu malo daleč. Malo po spletu okoliščin (bližina poslovnih prostorov), malo po skupnih poznanstvih. Malo so tuintam drug drugega pocukali za rokav, češ imamo naročnika, ki bi mu poleg tega naredili še to, in bi združili moči v okviru dotičnega projekta. A nikoli niso pomislili, da bi lahko skupaj delovali kontinuirano kot ena poslovna združba, saj sta se res vsaka zase dobro specializirali s ponudbo storitev na svojem področju.

Potem se je zgodilo COVID leto; nekateri pogoji na trgu delovanja in uresničevanja kampanj so se izjalovili. Še zlasti na področju dogodkov. Pa so se med seboj vprašali po doživljanju aktualne kritične situacije. Vsak je iskreno delil izzive in stiske. In v kontemplacijah zaskrbljenosti se je zgodil tisti (pre)blisk, ideja, hej, kaj pa če bi bolj celostno združili moči.

Drug drugemu kot specialist na svojem področju lahko nekaj damo in s celovitejšim naborom storitev lahko v turbulentno paničnem poslovnem okolju ponudimo več, so razmišljali. Tako se je pričela zgodba skupne poslovne poti dveh diametralno različnih agencij. Specialisti za splet vs. specialisti za marketing in dogodke. (Ne)združljivo? Še kako ne.

So zgleden primer, ki potrjuje, da vsaka še tako nehvaležna kriza lahko pripelje zgodbo o uspehu. S skupnim delovanjem čez noč so v tem duhu, prav tako čez noč, uspeli prepričati na pitchu in se tako prednostno umestili za regionalno kreativno in digitalno agencijo za blagovno znamko Barcaffè.

Potrebni so volja, močen značaj, spontani pretok energij in osebnosti, kar je tudi osrednja tema tokratne številke Super Znamka. Pogovarjala sem se s ključnima osebama, direktorjema in partnerjema agencij, ki sta Aljaž Peklaj (beglobal) in Anže Herbst (AM Agencija). Vabljeni k prebiranju.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

read more
MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

Blaž Vižintin, ki ga vodi želja po izpopolnjevanju, se je odločil pustiti redno službo in zagristi v TikTok, danes že beleži navdušenje s svojimi video vsebinami in ga pri tem spremlja skoraj 33.000 sledilcev.

Pa tudi otroška želja, da bi postal učitelj športne vzgoje, ni čisto izpuhtela, kajti danes tudi uči… ustvarjati vsebine, pri čemer zmeraj poda dobre nasvete…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja