HONOR TUDI V SLOVENIJI URADNO NAPOVEDAL PRODAJO PAMETNIH TELEFONOV HONOR 50 LITE

Aktualno, Prispevki

📅 10.12.2021

HONOR, vodilni globalni proizvajalec pametnih naprav, je tudi v Sloveniji uradno napovedal prodajo njihovih pametnih telefonov HONOR 50 Lite.

Za super hitro polnjenje skrbi baterija s kapaciteto 4.300 mAh[1] , naprava se ponaša s 66-vatnim napajalnikom[2] oz. »HONOR SuperCharge« tehnologijo, in s 6,67-palčnim  HONOR ‘FullView’ zaslonom. HONOR 50 Lite se zelo hitro polni, obenem pa uporabniku omogoča odlično izkušnjo ob gledanju v zaslon, saj z zmanjšanjem modre svetlobe poskrbi tudi za zaščito njegovih oči. Vse to po dostopni ceni. HONOR 50 Lite, nameščen ima klasični operacijski sistem Android 11 z  Googlovimi storitvami (Google Mobile Services), je na voljo v Sloveniji od 1. decembra 2021.

Brez skrbi zaradi prazne baterije in super hitro polnjenje

Enocelična dvokrožna baterija s 4.300 mAh lahko brez težav podpira celodnevno neprekinjeno uporabo. Naprava se ponaša s 66-vatnim napajalnikom oz. »HONOR SuperCharge« tehnologijo, ki omogoča, da se baterija napolni do 40% v samo 10 minutah in 100% v 39 minutah[3] s pomočjo priloženega polnilnika. Uporabniki tako hitro napolnijo svoj pametni telefon za kupovanje po spletu, igranje igric, poslušanje glasbe ali gledanje video posnetkov. 

Osupljiv zaslon za poglobljeno in očem udobno izkušnjo gledanja

HONOR 50 Lite je bil zasnovan s super tankimi robovi (1,05 mm) in z visokim, 94,4-odstotnim[4] razmerjem med zaslonom in telesom, kar zagotavlja super uporabniško izkušnjo gledanja na zaslon. HONOR 50 Lite krasi 6,67-palčni zaslon z HONOR ‘FullView’ zaslonom, podpira pa tudi obseg barv v filmskem načinu DCI-P3 (Wide Color Gamut). Ta barvni profil ima širši barvni razpon, kar pomeni, da lahko prikaže večje število barvnih odtenkov.  Za osupljive vizualne učinke, ostre in jasne podrobnosti ter impresivno doživetje barv pa poskrbi tehnologija ‘True Color’ .

Izjemne fotografske zmogljivosti

Pametni telefonHONOR 50 Lite se ponaša s 64MP Quad Camera sistemom. Glavna kamera ima 64-milijonsko tipalo[5], in še tri kamere, širokokotno (8 MP) in 2-milijonski kameri za globino ter bližinsko fotografijo. Glavna, 64 MP kamera uporabnikom omogoča, da zajemajo vsak trenutek in ujamejo vsako podrobnost. Širokokotna kamera s 106stopinjskim vidnim kotom in zaslonko f/2.4 omogoča uporabniku, da v fotografiji lažje zajema več elementov. Pri makro kameri je prednost v zajemanju majhnih detajlov in omogoča, da izostreni majhni subjekti oživijo. Z globinsko kamero se uporabnik lahko poigra z globino in podrobnostmi, pri tem pa glavno osebo fotografira v načinu portretne fotografije.

Profesionalna zaščita za udobje oči

Pametni telefon HONOR 50 Lite je opremljen s funkcijo Hardware-Level Eyecare Display s certifikatom TÜV Rheinland Low Blue Light (Hardware Solution)[6], ki zagotavlja nizko količino modre svetlobe, zaradi katere se naše oči ne naprezajo, če dalj časa gledamo v telefonski zaslon.

Dovolj prostora za vse vaše datoteke

HONOR 50 Lite ima 128 GB prostora za shranjevanje podatkov, kar je zadostna količina za vse uporabnikove potrebe. Na telefonu lahko shranite 11.000+ pesmi ali 28.000+ fotografij ali 440+ HD video posnetkov.[7]

Cena in dostopnost

Pametni telefon HONOR 50 Lite je bil oblikovan za uporabnike, ki živijo s stilom. Na voljo bo v treh barvah, modri, črni in srebrni: Deep Sea Blue, Midnight Black, and Space Silver.[8]

HONOR 50 Lite bo od 1. 12. 2021 na voljo tudi v Sloveniji, na začetku v poslovalnicah Telemacha, in sicer po dosegljivi ceni 299 EUR.

Honor--50--lite

[1] Zmogljivost baterije HONOR 50 Lite je tipična vrednost, ocenjena zmogljivost baterije pa je 4200 mAh.

[2] HONOR 50 Lite podpira žično polnjenje 66 W, potrebujete pa polnilnik HONOR z močjo 66 W in kabel. Dejanska hitrost polnjenja se lahko razlikuje glede na razmere v okolju in druge dejavnike.

[3] Podatki so pridobljeni v laboratorijih HONOR. Ob temperaturi 25 stopinj Celzija in relativni vlažnosti (45-80 %), z uporabo napajalnika Honor z močjo 66 W,originalnim polnilnim kablom, napolnjeno baterijo od 3 % in ugasnjenim zaslonom.. Hitrost ali učinkovitost polnjenja se lahko razlikujeta glede na stanje naprave ali okolice.

[4] Podatki so pridobljeni v laboratorijih HONOR

[5] Posamezna ločljivost določene fotografije lahko odstopa glede na način fotografiranja.

[6] Ta izdelek ni namenjen v terapevtske namene.

[7] Podatki so pridobljeni v laboratorijih HONOR. Ti so izračunani na podlagi, da je velikost ene shranjene pesmi 10 MB, fotografije 4 MB in videa 250 MB (720p). Dejanske številke lahko odstopajo pri vsakem posameznem dokumentu.

[8] Tri barve se ne prodajajo v vseh regijah, glejte lokalne prodajne centre za informacije o barvnih variacijah.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

Romantika zagotovo pritegne. Ampak kakšen smisel ima romantika v znamčenju, če ni del identitete znamke in podjetja? Se romantični TV oglas sklada z vrednotami podjetja? Se zaposleni z njim poenotijo ali zgolj zavijejo z očmi, češ, »šefi spet prodajajo pravljice«? In kako se počutijo kupci, ko zaznajo to vrzel? Samorefleksija in preizpraševanje sta v iskanju srčike same ter identitete podjetja še kako na mestu in naj ne bosta nikoli odveč. Tudi takrat, ko se v lovljenju rokov za kampanjo zdi, da ni časa za praktično nič. Ravno takrat je morda pravi trenutek da stopimo korak nazaj, umirimo žogico, zadihamo in resno premislimo o koreninah identitete znamke.

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja