GLOBALNI NAVDIH: Zgodba oznamčenih pisal

Aktualno, Prispevki

📅 15.04.2024

Slovenski knjižni sejem, nova zaloga knjig zame in nekaj vnaprej kupljenih daril. Poleg tega pa tudi pogovori o tiskanih in digitalnih knjigah, praznikih in rojstnih dnevih.

Črno bela elektronska sporočila ali pisane voščilnice? Zaprašena tipkovnica ali oznamčeno pisalo?

Moč pisanja

Ker nasprotja ohranjajo pomene, se zdi, da moč pisanja vse bolj prihaja do izraza. Znanstveniki, ki preučujejo možgane, poudarjajo številne prednosti pisanja z roko, med temi sta tudi hitrejše pomnjenje in učinkovitejše ponotranjenje informacij. Pa vendar moč pisanja ni le tehnična, temveč tudi čustvena. Primerjajmo občutke, ko na domači naslov prispe kuverta s pismom prijateljice iz druge države ali položnica. Že po pisavi znamo opredeliti, kdo je pošiljatelj. Morda pa nas nekdo preseneti in ugibamo, smo radostno vznemirjeni in radovedni. V primeru s položnico, tisk monotono spregovori zase.

Pa vendar moč pisanja ni le tehnična, temveč tudi čustvena.

Personalizacija

Ni torej pisava neka esenca posameznika? Kot parfum, ki ga nosiš že 20 let ali kot podpis na poročnem dokumentu, ki bo skozi življenje ostal neponovljiv. In kot pove naša urednica, da v kontekstu znamk ni pravilnih odgovorov, so samo iskrena in uporabniška, tudi pisava ni lepa ali grda. Je personalna, subjektivna, edinstvena. In če je vaša pisava odraz vašega osebnega sloga? Zakaj potem to ne bi moglo biti tudi vaše pisalo…

Oznamčena pisala – darila s pomenom, ki bodo obogatila prihajajoča leta

Montblanc – vrhunska eleganca vse od 1906

Izdelki znamke Montblanc veljajo za luksuzne spremljevalce življenjskega sloga, ki se radostno prenašajo skozi generacije. Mednarodna miselnost treh pionirskih ustanoviteljev hiše je še danes močna zapuščina blagovne znamke, ki poleg pisal vključuje usnjene izdelke, ure in ostale modne dodatke. Pisalni instrumenti so dovršeno dodelani v Hamburgu, usnjeni izdelki v Firencah, ure v Švici. Vsak izdelek združuje vrhunsko evropsko rokodelstvo skozi čas, ki izžareva prefinjen dizajn, odetega v klasično dediščino edinstvene evropske zgodbe. Filozofija znamke Montblanc je ustoličena na finem, nobel  življenju; le izvrstni izdelki pa lahko naredijo fino življenje še bolj izjemno in vznemirljivo. Znamka uporabniku sporoča in ga obenem nagovarja, da je njegova zgodba živa in dinamična, ter, da naj bo vse, kar ga spremlja na poti, vitalno in razburljivo. Vse. Tudi pisalo.

Vir slike: montblanc.com.

Kristalna pisala – Swarovski

Svojo (ali tujo) zbirko lahko zadovoljni uporabniki dopolnijo z enim izmed pisal, ki odraža 125 let kristalne umetnosti. Izbirajo lahko iz široke palete slogov, vključno s kristalnimi pisali v srebrnem in rožnato zlatem odtenku, ki izžarevajo razkošno privlačnost. A na izbiro so tudi drzni, barviti dizajni; v rdeči, modri, vijolični, zeleni in rumeni barvi. Kolekcija pisal Swarovski zagotavlja pisanje s stilom. Za obdarovanje svojih najdražjih ali sebe je tako na voljo paleta barvitih in impresivnih dizajnov, ki navdihujejo.

Vir slike: jewelryjealousy.com.  

Pozornost za vse priložnosti

Naj bo poslovno ali romantično, zase ali za druge, ključno je, da ima dobro zgodbo… in da zapiše še kakšno.

Ostali prispevki

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja