📅 08.03.2021

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske ozaveščenosti, ni novost. Ustavi se edino pri ceni. Potreben bo še čas, da postanejo cenovno dostopnejši. A to je že druga zgodba. Preteklo jesen je tudi na slovenskem oglaševalskem parketu kipelo, v pozitivnem smislu seveda, od oglaševalskih kampanj električnih avtomobilov: Citroen Suv, VW ID.3 …

Te kampanje ne bi mogle uspeti v boljšem letu, kot so v letu korone. Zaradi povečanega obsega dela so ljudje vedno več delali od doma, posledično pa je okolje utrpelo manj spornih emisij, celo v glavni prestolnici si lahko ne samo vonjal, ampak tudi slišal cvetenje dreves in rastlin kot že dolgo ne. Vse to je pognalo ljudi k razmislekom tudi o odnosu do okolja in električni avtomobili imajo tu nedvomno svojo nišo. Slovenija ima presenetljivo veliko število polnilnic na 1000 prebivalcev in še se dodajajo nove. Rastejo kot gobe, tudi izven večjih urbanih središč. Nedavno so v ljubljanskem nakupovalnem središču Citypark v partnerstvu z Elektro Ljubljana odprli deset novih polnilnic za električna vozila. Partnerji so si enotni v viziji zelene sedanjosti in prihodnosti.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja