Elan po novem tudi prva e-kolesa in druge novosti kolesarskega programa

Aktualno, Prispevki

📅 30.05.2023

Elan s kolekcijo koles postaja ponudnik športne opreme za vsak dan v letu

Vizija Elana je navdihovati aktiven in trajnostni življenjski slog. Po novem bodo izdelovali tudi e-kolesa, s čimer  se dopolnjuje ponudba klasičnih gorskih in treking koles. V kolekciji klasičnih koles imajo 14 ženskih, moških in otroških modelov koles. Kolesarski program so dopolnili tudi s kolesarskimi dodatki – čeladami, kot bistveni element varnega kolesarjenja ter z izborom športnih oblačil za kolesarjenje.

Na dogodku, umeščenem v gorsko okolje smučišča v Mojstrani, je mag. Leon Korošec, podpredsednik skupine in direktor zimsko-športne divizije, predstavil razvoj skupine Elan: »Predstavitev  celovite kolekcije e-koles in klasičnih koles je nov pomemben mejnik v razvoju blagovne znamke Elan. Verjamemo, da aktivno preživljanje prostega časa skupaj s prijatelji in družino v pristnem gorskem okolju pozitivno vpliva na dobro počutje posameznika. Zato kot znamka aktivno razvijamo nove programe, ki podpirajo našo »Always Good Times« strategijo. Po drugi strani pa imajo električna kolesa potencial, da v alpskih okoljih nadomestijo motorizirane oblike premikanja in s tem odločno pripomorejo k prepotrebnemu zmanjšanju ogljičnega odtisa

Elanova kolekcija koles je razdeljena na dva programa. Prvi del programa so gorska in treking kolesa za ženske, moške in otroke, ki so bila razvita skupaj z licenčnim partnerjem. Kolesa bodo ekskluzivno na voljo le v Hervisu, v Elanovi trgovini v Begunjah in v Elanovi spletni trgovini. Drugi del programa zavzemajo inovativna in visokokakovostna e-kolesa, plod Elanove produktno-razvojne ekipe.

Povsem novo: Elanova e-kolesa

Elanova inovativna in visokokakovostna e-kolesa omogočajo enostavno, zabavno kolesarjenje za kolesarje z različnimi stopnjami znanja, za sproščeno vožnjo z družino ali premagovanje zahtevnejših terenov s prijatelji. Nove terene lahko kolesarji raziskujejo z zmogljivim spredaj vzmetenim gorskim e-kolesom Mantis, s pogonsko enoto Shimano ali pa z lahkoto osvajajo zahtevnejše poti na kolesu Trailmaker, lahkim polno vzmetenim all-mountain e-kolesom, ki z inovativno pogonsko enoto Fazua zagotavlja lahkoten občutek kolesarjenja. Elanova e-kolesa bodo na trgu poleti 2024.

Elanova klasična kolesa

Elanova klasična kolesa so enostavna za vožnjo, udobna ter zagotavljajo najboljše možno doživetje vožnje. Ne glede na to, ali si kolesar želi sproščene vožnje s svojimi najbližjimi ali raziskovanja novih terenov, so prav ta kolesa popolni sopotnik za naslednjo avanturo. V pestri paleti modelov bodo preprosto našli primerno kolo za njihov slog in potrebe.

Prva, omejena serija šestih modelov koles, je bila razvita in predstavljena trgu lani, letos pa so linijo izdelkov dopolnili še s tehnično naprednejšimi modeli.

Nova sta dva modela polno-vzmetnih koles iz zelo priljubljenega segmenta Trail (Frisky GX in Frisky SX), naprednejši model prednje vzmetenega gorskega kolesa (Rambler MTB) ter dva modela iz zelo popularne in rastoče kategorije Gravel (Fiery Carbon in Fiery Alu), kjer se najboljši model ponaša s karbonskim okvirjem. Skupno je tako v kolekciji klasičnih koles 14 ženskih, moških in otroških modelov koles.

Odkrijte veselje do kolesarjenja

Vizija Elana je navdihovati aktiven in trajnostni življenjski slog, ki je ujet v sloganu zimsko-športne divizije: Always Good Times. V tem duhu so zasnovali tudi kolekcijo za kolesarjenje. Namenjena je celotni populaciji, saj so to izdelki, ki ne zahtevajo vrhunskega znanja, temveč le veselje do športa in aktivnega preživljanja prostega časa, za kar imamo na področju Alp res veliko možnosti.

”V Elanu že desetletja raziskujemo in razvijamo inovacije z enim samim ciljem – izboljšati doživljanje gora za prav vse, od začetnikov do entuziastov. Skozi desetletja nenehnega premikanja meja izpolnjujemo svoj cilj, da bi oblikovali najbolj zmogljive, najkakovostnejše in najsodobnejše izdelke za prijatelje in družine. S svojo blagovno znamko smo se pogumno zavezali k doseganju tega najvišjega cilja in izpolnjevanju obljube, da uporabnikom Elanovih izdelkov vsak dan v letu pričaramo najlepši dan v gorah. S tem korakom Elan postaja ponudnik športne opreme za vsak dan v letu. Program koles se osredotoča predvsem na okolja, v katerih je Elan že prisoten in dobro prepoznaven. To so predvsem alpska in predalpska območja, ki s svojimi naravnimi danostmi kolesarjem ponujajo številne možnosti za uživanje v naravi,” še doda Leon Korošec.

Razvoj koles

Elan želi ljubiteljem gibanja v naravi zagotoviti nepozabna doživetja v gorah z izdelki, ustvarjenimi z edinstvenim pristopom k razvoju na uporabnika osredotočenih inovacij. ”Pri oblikovanju programa koles smo se osredotočili predvsem na uporabniško izkušnjo. Kolesarjem želimo dati samozavest za lahkotno premagovanje razdalj ter raziskovanje in uživanje v gorah,” pove Matija Rimahazi, produktni vodja za kolesarski program in dodaja: ”Sodelovanje z vodilnimi strokovnjaki s področja  oblikovanja potrjuje naše prepričanje, da je odličnost mogoče doseči le s povezovanjem bogatih lokalnih izkušenj in specializiranega multidisciplinarnega znanja.”

Trajnostni in z željo, da je kolesarstvo dostopen šport za vse

Inovacije so ključni element Elanove organizacijske kulture, saj so nepogrešljiv del vseh faz razvoja in vseh področij delovanja družbe, zagotavljajo pa tudi možnosti za trajnostno in okoljsko odgovorno poslovanje. Vsa kolesa so proizvedena v EU, kar zagotavlja visoko kakovost, vrhunski razvoj in popoln nadzor nad vsemi stopnjami izdelave končnega izdelka.

O ElanuElan, podjetje za proizvodnjo športne opreme s skoraj 80-letno tradicijo izdelovanja najboljših smuči na svetu, narejenih ročno v moderni proizvodnji v slovenskih Alpah. Dolgoletne izkušnje in inovativni pristop omogočajo izdelavo najboljših produktov na svetu za prijatelje in družine, ki uživajo v aktivnem preživljanju časa v hribih. Nagrade na testih in priznanja za oblikovanje leto za letom pričajo, da inovativni produkti odražajo tradicijo blagovne znamke in zavezo ne le izdelovanju smuči, ampak izdelovanju produktov, ki širijo človeški potencial in užitek v gorah, obenem pa skrbno negujejo gorsko okolje. Za več informacij obiščite https://www.elanskis.com.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

Romantika zagotovo pritegne. Ampak kakšen smisel ima romantika v znamčenju, če ni del identitete znamke in podjetja? Se romantični TV oglas sklada z vrednotami podjetja? Se zaposleni z njim poenotijo ali zgolj zavijejo z očmi, češ, »šefi spet prodajajo pravljice«? In kako se počutijo kupci, ko zaznajo to vrzel? Samorefleksija in preizpraševanje sta v iskanju srčike same ter identitete podjetja še kako na mestu in naj ne bosta nikoli odveč. Tudi takrat, ko se v lovljenju rokov za kampanjo zdi, da ni časa za praktično nič. Ravno takrat je morda pravi trenutek da stopimo korak nazaj, umirimo žogico, zadihamo in resno premislimo o koreninah identitete znamke.

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja