Elan je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker ostaja enačaj za super smučo ne samo doma, ampak tudi po svetu.
📅 01.09.2021

Elan se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Elanovi izdelki so v uporabi v več kot 60 državah po vsem svetu. Elan je eden od ključnih igralcev v zelo zahtevnem konkurenčnem okolju globalne zimsko športne industrije. 8 % tržni delež ga umešča na 5. mesto med svetovnimi proizvajalci smuči. Ključni trgi so ZDA in Kanada, sledi evropski trg z nemško govorečimi Nemčijo, Avstrijo in Švico ter Francija. Slovenija je kot domač trg strateško zelo pomemben – ne tako v skupnem prodajnem smislu, pač pa v smislu visokega tržnega deleža in vrednosti blagovne znamke.

Elanovi izdelki so deležni izjemne mednarodne pozornosti; s svojo inovativnostjo, vrhunskim dizajnom, funkcionalnostjo in izvirnostjo navdušujejo in prepričajo. Od pionirskih paraboličnih oblik do najsodobnejše tehnologije Amphibio je Elan skozi celotno zgodovino sooblikoval svetovni pogled na smučanje. Največji prispevek je zagotovo pomenila iznajdba “Carving” smuči, katera je na globalnem nivoju spremenila način smučanja in ga pripeljala še bliže širšim množicam.

Elanovo osnovno vodilo pri delovanju je oblikovati, razvijati in proizvajati vrhunske izdelke za zdrav in aktiven življenjski slog. Elan je v letošnjem letu predstavil svetovno inovacijo Voyager, prve visokozmogljivostne smuči na svetu. Vizija za prihodnost je brezkompromisno nadaljevati po zastavljeni poti in se z vsakim dnem izboljševati na vseh področjih, da bodo lahko še mnogim generacijam zagotavljali nove nepozabne zgodbe, unikatna doživetja in širili njihovo poslanstvo.

Bravo Elan za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Elan

Ostali prispevki

KOLUMNA: Umetna inteligenca – sovražnik ali zaveznik?

KOLUMNA: Umetna inteligenca – sovražnik ali zaveznik?

Danes imamo tako na voljo verjetno že na tisoče orodij, ki podpirajo umetno inteligenco in nam olajšajo delo. Seveda smo bili marketingaši tisti prvi, ki smo ta orodja posvojili in si z njimi pomagali pri ustvarjanju raznih scenarijev za snemanja, besedil za družbena omrežja, oblikovanju prvih idej za kreativne kampanje in celo za oblikovanje prezentacij. Z zagotovostjo pa lahko rečemo, da so se dobro uveljavila tudi v ostalih industrijah. Obenem je Open AI jezik prodrl tudi v marksikatero že obstoječo orodje, da bi še pospešil določene koristne ali dobrodošle procese.

Ravno zaradi hitrega razvoja umetne inteligence se je marsikomu porodilo vprašanje: »Ali bo umetna inteligenca nadomestila moje delovno mesto?«. Seveda…

KOLUMNA: Zgodba: ko PR sreča AI

KOLUMNA: Zgodba: ko PR sreča AI

V hitro spreminjajočem se svetu, kjer informacijska tehnologija nenehno preoblikuje način(e), kako delujemo, je postala umetna inteligenca ključni igralec tudi na področju odnosov z javnostmi. Osebno mnenje? Zame je nesporno, da AI prinaša številne koristi tudi naši panogi. Dokaz? Bom podala primer…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja