📅 05.04.2022

AM agencija in beglobal sta združili moči in odslej delujeta pod enotno znamko in imenom: BOLD.group. Simpatična, energična, zagnana ekipa mladih ustvarjalcev je že zadnji dve leti delovala sinhrono, čeprav sta bili v kali vsaka specialist na svojem področju. Ne eni strani je agencijo beglobal poganjala ekipa ustvarjalcev, ki so gradili zgodbe znamk na digitalnih strategijah, na drugi strani je agencijo AM Agencija peljala ekipa prav tako markantnih in simpatičnih ustvarjalcev, ki so se specializirali v organizaciji dogodkov, kreative in strateškega marketinga. A vedno so si bili tu in tam. Malo blizu malo daleč. Malo po spletu okoliščin (bližina poslovnih prostorov), malo po skupnih poznanstvih. Malo so tu in tam drug drugega pocukali za rokav, češ imamo naročnika, ki bi mu lahko skupaj bolj smiselno ponudili celovit servis. Tako se je skuhala zgodba: pa dajmo se malo tu in tam drzno združiti. Tako je z malo tu in malo tam drznimi premisleki in spontanostjo nastal čisto pravi in drzni Bold.

Agencija Bold pooseblja njeno vizijo v pravem in prenesenem pomenu besede in imena. Slednje je prav tako znamka, ki diha poslanstvo in bruha ideje. Z oznako »bold« (ang. drzen) se Bold na slovenskem trgu pozicionira kot drzna, pogumna agencija, ki dela močne, odločne korake. Kot slikarju, ki vleče energične poteze čopiča, se v takšnih praksah prepozna tudi sama ekipa; tj. energične, 360 stopinjske poteze, ki obenem konotirajo njihovo »full service« ponudbo, ki išče rešitve v online in offline okoljih.

Biti drzen pomeni tudi biti krepek, kot so lahko krepke in odebeljene črke v pisavah digitalne abecede. Agencija Bold povezuje krepke kreativne ideje, v katerih skuša biti skromna, a predrzna; lumpač, a olikana; ne nastopaška, a hkrati čutna v prostoru; kot prefinjeni James Bond z licenco za humor, brez šovinizma. Govori skozi dejanja, zbuja se ob zvonjenju budilke in je vedno točna. Vzame žogo v zadnji sekundi tekme in prevzema odgovornost, ne glede na končni izid. Z drznimi, odločnimi, pogumnimi pristopi skuša pustiti krepke sledi v unikatnih zgodbah, ki jih na temelju analitičnih, kvalitativnih 360 stopinjskih obratov kreira za svoje naročnike.

Verjamejo v tri ključne vrednote: deljenje, prilagajanje in zaupanje – drzno, brez fig v žepu. Znanje, ki ga akumulirajo skozi vsakodnevne prakse digitalnih nastopov, z veseljem in nesebično prenašajo na mlajše generacije. Odločili so se, da bodo več kot tržna, oglaševalska in marketinška agencija. Bodo obenem tudi izobraževalna agencija. V sodelovanju z Alumni klubom Ekonomske fakultete organizirajo vrhunske Tik Talk epizode (več si preberite na naslednjih številkah revije Super Znamka). Ne bojijo se deliti znanja, ravno nasprotno, deljenje znanja je »must have«, če želijo družbeno odgovorno delovanje v branži ne samo zagovarjati preko naročnikov, ampak ga izkazovati tudi sami. Povezovanje trga in znanosti je ključno za bodoče ustvarjanje kreativnih presežkov na področju znamčenja.

Drzni Bold, želimo vam drzno dihanje v drznih pospeških znamčenja, vse dobro in predvsem: drzno!

bold group

Ostali prispevki

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

V svetu znamk premisleki o trajnosti nikoli ne usahnejo. Kvečjemu izzivajo, kako obstoječe prakse, obrate narediti bolj okolju prijazne. Kar za znamke in podjetja tudi vedno ni, roko na srce, hvaležna naloga. Pa ne gre za nezanimanje za okoljsko problematiko kot to, kako vse vključene deležnike v procesih „zeleno“ uglasiti, vrh tega še tako, da se tudi ekonomska računica izide.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Baby Center že več kot 30 let predstavlja prvo izbiro staršev v Sloveniji. Njihova zavezanost družinam sega preko meja zgolj trgovine, saj si prizadevajo biti zanesljiv partner v vseh fazah odraščanja otrok, od nosečnosti pa do zgodnjih najstniških let. Prejetje nagrade Izbrana otroška trgovina leta 2024 je za Baby Center izjemna čast in obenem motivacija za nadaljnji razvoj ter ohranjanje visokih standardov, ki jih pričakujejo njihovi kupci.

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

Si predstavljate, da možgane razumemo do te mere, da bi svoje potrošnike in druge deležnike lahko prepričali, da se odločijo za nakup našega izdelka, podprejo našo idejo? O, ja, si, vem, da si in verjamem, da se je na obraz prikradel nasmešek.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja