Bodite vklopljeni

Aktualno, Prispevki

»Dizajn je tihi ambasador vaše znamke« (Paul Rand)
📅 28.07.2021

Velikan grafičnega oblikovanja Paul Rand in avtor enega izmed najbolj ikoničnih citatov je v enem stavku perfektno povzel pomen dizajna znotraj blagovne znamke: “Design is the silent ambassador of your brand.” (Dizajn je tihi ambasador vaše blagovne znamke).

Blagovna znamka je kot majhen otrok, saj za uspešno rast in obstoj na trgu potrebuje konstantno nego in “always-on” pristop, ki temelji na tržno usmerjenih modelih, ki ustvarjajo personalizirane izkušnje med blagovnimi znamkami in strankami. V vsakem trenutku bodite “vklopljeni” za izpolnitev potreb stranke. Gre za nekakšen odziv na digitalno obdobje v katerem živimo, kar rezultira tudi v poplavi novih znamk, ki si želijo priboriti svoje mesto pod soncem.

Konkurenca je vse neizprosnejša, znamke pa morajo v svojem sržu najti avtentičnost, če želijo izstopati in se razlikovati od hude konkurence. Eden najpomembnejših vidikov je poznavanje kanalov, ki vodijo do ciljne publike. Znamka mora s svojo pojavnostjo predajati zgodbo in vrednote, s katerimi se odjemalec lahko poistoveti, vzpostaviti se mora dvosmerna komunikacija, ki temelji na zaupanju.

vir slike: uxdesign.cc

Ostali prispevki

LAŠKO POHORSKI SMUK 2023

LAŠKO POHORSKI SMUK 2023

Maribor ostaja največje slovensko smučarsko mesto, Pohorje pa breg šampionov. In če ne gre po snegu, bo šlo toliko bolje travi – prihaja spektakularni prvi tradicionalni LAŠKO POHORSKI SMUK!

LOKALNI NAVDIH: SUÌ, fina geomerija

LOKALNI NAVDIH: SUÌ, fina geomerija

Pogled na svet, ki se odraža v geometrijskih oblikah ter dihotomiji med naravnim in umetnim, kar odpira ustvarjalno sinergijo nadvse kreativnega tandema.

Nielsen & TikTok

Nielsen & TikTok

TikTok je svojevrstna platforma, katere možnosti in zakonitosti uporabe/izrabe za oglaševanje ne gre enačiti v drugimi družbenimi omrežji, npr. Instagram (več v pogovorih z vplivneži, ki jih redno gostujemo v rubriki Messvju in odpiramo prav tovrstno vprašanje). Pristne, atraktivne, ustvarjalne vsebine je potrebno načrtovati premišljeno in platformi prilagojeno. Zaradi tega je TikTok platforma v preteklih letih doživela izjemno rast občinstva, ki je željno privlačnih, zabavnih in navdihujočih, viralnih vsebin.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja