📅 29.04.2022
  • Super Znamko berem sam,
  • Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,
  • še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz oddelka/podjetja.

Vabljeni, da v svoje poslovno okolje vnesete obvezno branje čtiva z navdihujočimi zgodbami znamk kot dobrimi popotnicami pri vašem predanem predanem delu marketinga, znamčenja, kreative, trženja in prodaje. Privoščite si bralski odklop po super solo/duo/tuti ceni, mi vam pa obljubimo, da vas bomo redno zalagali Z AKTUALNIMI novicami, POGLOBLJENIMI članki, zgodbami NAVDIHA, mnenji in kolumnami vodilnih posameznikov in strokovnjakov, ki se posveča razvoju znamk in znamčenju.

Bralci revije Super Znamka:

USTVARJALCI IN RAZVIJALCI ZNAMK;
MARKETINGARJI;
BRAND MANAGERJI;
PROMOTORJI;
KOMUNIKATORJI IN PREDSTAVNIKI ODNOSOV Z JAVNOSTMI;
OGLAŠEVALCI;
METODOLOGI, ANALITIKI, INTERPRETI TRŽNIH RAZISKAV.

Kako naročiti?

Ostali prispevki

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

SUPERBRANDS GLOBAL

SUPERBRANDS GLOBAL

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja