TRENDI: AI in kripto pristopi

Aktualno, Prispevki

📅 21.03.2024

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno. Vsekakor pa najprej kot ključen velja in ostaja: namen. Kateri koli uporabljeni pristop namreč mora biti na koncu sinhroniziran z namenom. Vse skupaj se mora iziti in v praksi funkcionirati.

Prvi AI načrtovalec tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji.

Spar Slovenija v sodelovanju z agencijo Agencija 101.

Pri Cryptonow si prizadevajo poenostaviti nakupe kriptovalut in zagotoviti varno uporabo za vse. Verjamejo v decentralizacijo finančnega sistema, ki preko digitalnega denarja ustvarja pravičnejši in učinkovitejši svet.

Vir: cryptonow.ch.
(ob nedavnem lansiranju nove spletne strani so sodelovali tudi s slovenskim studiem Trampolin)

AI Pin. Od prevzema Open Ai Labs ChatGPT januarja 2023 je marketinška in medijska industrija problematizirala o vsaki potencialni moteči realnosti umetne inteligence. Pa tudi o prednostih tehnologije, orodij komunikacije itd. Tu je zdaj tudi Humane AI Pin, prva prava različica domnevno neinvazivne potrošniške tehnologije in programske opreme Personal Wearabale s pogonom na AI. Osnovna ideja pa sloni na potrebi: biti brez zaslona! Vrniti se v vsakodnevni resnični svet, v katerem je tehnologija pripomoček in dodatek, ki ustvarja prostor, nezlepljen ali ne vezan na napravo. Vse naj bi slonelo na intuitivni sledilni ploščici, z možnostjo projeciranja na dlan⚡️. Ta človeški AI Pin naj bi pomagal uresničevati težnje po tem, da bi bili manj odvisni in povezani z našimi zasloni, telefoni. Bomo videli, kaj bo čas prinesel. Zaenkrat smo lahko rezervirani in odprti ali budni opazovalci.

Vir: hu.ma.ne.

Ostali prispevki

NAGRADNA IGRA ‼️

NAGRADNA IGRA ‼️

Skupaj z WOOP trampolin parkom v Ljubljani smo pripravili prav posebno nagradno igro! Med vsemi sodelujočimi novimi sledilci izžrebamo 10 srečnežev,...

OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

Deseterici že uvrščenih supebrandov (Barcaffe, Big Bang, Generali, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Perwoll, Silan, Skb Banka) sta se pridružila tudi Woop in Omv. Vse do jesenske razglasitve vseh uvrščenih in zaključne prireditve vas vabimo k spremljanju supebrandov, ki so po rezultatih zadnje Ipsosove raziskave trga blagovnih znamk in po oceni strokovne žirije prejeli povabilo v družino Superbrand Slovenija.

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

SUPERBRANDS GLOBAL

SUPERBRANDS GLOBAL

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja