Teniška zvezda globalna ambasadorka British Airways

Aktualno, Prispevki

📅 28.04.2022

Emma Raducanu je podpisala zajetno pogodbo, po kateri je postala globalna ambasadorka znamke British Airways. Raducanu ima za seboj uspešno športno leto, ko je kot prva kvalifikantka osvojila naslov za grand slam. Njena zgodovinska zmaga na US Open ji je prinesla tudi nagrado BBC za športno osebnost leta. A mlada teniška zvezdnica tudi izven igrišča služi več milijonov, saj se znamke za njo dobesedno pulijo

Šport ima moč, navdihuje in združuje ljudi po vsem svetu. V tem prepričanju British Airways minule mesece vztrajno gradi na njihovi znamki. Navzven se tudi želi pozicionirati kot znamka, ki sicer podpira najboljše britanske talente. Raducanu svojih več kot 2,1 milijona sledilcev na Instagramu navdušeno preplavlja s pozitivnimi promocijskimi sporočili za znamko British Airways. Idej za razburljive promocijske projekte pri tem nikoli ne zmanjka. Nadvse ji je v čast, da kot mlada ambasadorska sodelujejo z legendarno britansko znamko.

Strokovnjaki znamk ocenjujejo, da bo s to potezo British Airways utegnil potegniti globalne koristi, zlati na Kitajskem, saj se po njej pretakajo kitajske in romunske korenine, tekoče pa govori tudi mandarinščino. Marcel Knobil, ustanovitelj Superbrands in svetovalnega sveta Brand Council, na tem mestu poudarja, da je »Kitajska perspektivno občinstvo, ki ga želijo osvojiti mnoge znamke … prav Emma je odličen vodnik« in gradnik. Ima avro uspeha in garaškega dela, je priljubljena in tako zelo »drugačna od votlih zvezdnic, ki slovijo po tem, da so slavne,« je dejal.

Emmin vse večji, večmilijonski ambasadorski portfelj obsega tudi druge močne, luksuzne znamke, kot so Tiffany & Co, Evian water in modna hiša Dior. A vse te odločitve okrog megalomanskih promocijskih projektov zgledna športnica prepušča staršem in ekipi, saj se sama rada osredotoča na tisto, kar ji največ pomeni, tj. šport in tekmovanje.

Vir slike: https://www.britishairways.com/

Ostali prispevki

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

Razumevanje te temeljne distinkcije je tudi ključno pri iskanju odgovora na vprašanje, kakšne potrošnike si na koncu tudi sami želimo ter kako jih obravnavati. Nič ni narobe ne z enim ne z drugim odgovorom, pomembno pa je …

SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

Lojalni Applovi verniki jih že na polno kupujejo in se tako postavljajo ob bok tistim, ki jih na prvo žogo še niso prepričale. Pa saj tako je že skozi vso zgodovino Applovih izdelkov; najprej zasmehovani, podcenjeni, nato prave uspešnice in hit.

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

Ustvarjalci revije želimo v slovenskemu prostoru znamčenja ponujati celovit pregled teorije, študij primera ter dobrih praks o znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. Vsaka številka je dostopna v tiskani in spletni različici, vsebinsko pa se glavna tema osvetljuje v treh segmentih: trg, stroka ter družbeno in družabno. Vabljeni k prebiranju!

SUPER ZNAMKA DOGODEK

SUPER ZNAMKA DOGODEK

Ob  2. izdaji revije Super Znamka smo v popolnoma prenovljenem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons pripravili manjši dogodek, v...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja