📅 11.03.2021

Superbrands je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim blagovnim znamkam. Deluje v več kot 90 državah sveta na petih različnih kontinentnih. Njena matična hiša, ki prihaja iz Velike Britanije, je v svojih skoraj 30 letih obstoja zgradila močno avtoriteto pri izboru in oceni znamk. Z letno razglasitvijo rezultatov podeli posameznim znamkam ugledno priznanje, obenem pa izide letna publikacija z opisom vseh znamk, ki velja za svojevrstno »biblijo znamčenja« v posamezni državi.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

Ljudje se med seboj najbolj povezujemo drug z drugimi. Podobno je z znamkami; s potrošnikom, uporabnikom vzpostavljajo neko čustveno vez.

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

Razumevanje te temeljne distinkcije je tudi ključno pri iskanju odgovora na vprašanje, kakšne potrošnike si na koncu tudi sami želimo ter kako jih obravnavati. Nič ni narobe ne z enim ne z drugim odgovorom, pomembno pa je …

SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

Lojalni Applovi verniki jih že na polno kupujejo in se tako postavljajo ob bok tistim, ki jih na prvo žogo še niso prepričale. Pa saj tako je že skozi vso zgodovino Applovih izdelkov; najprej zasmehovani, podcenjeni, nato prave uspešnice in hit.

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

Ustvarjalci revije želimo v slovenskemu prostoru znamčenja ponujati celovit pregled teorije, študij primera ter dobrih praks o znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. Vsaka številka je dostopna v tiskani in spletni različici, vsebinsko pa se glavna tema osvetljuje v treh segmentih: trg, stroka ter družbeno in družabno. Vabljeni k prebiranju!

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja