📅 23.06.2021

Ob  2. izdaji revije Super Znamka smo v popolnoma prenovljenem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons pripravili manjši dogodek, v katerem smo naše goste popeljali skozi revijo in predstavili ekipo. Po nagovoru Boška Praštalo  – ustanovitelja Super Znamke, je sledila mini okrogla miza s prav posebnimi gosti, ki jo je vodila urednica revije Ines Markovčič. Prvi del dogodka smo zaključili z navdihujočimi mislimi za naprej in se v drugem delu sprostili na terasi ob kulinaričnih presežkih in koktejlih z Johnnie Walker viskijem in Medex kolagenom in medom.

Zahvalili bi se vsem gostom in sodelujočim za udeležbo ter prijetno vzdušje. Verjamemo, da bomo ob uspešnih zgodbah, ki jih pišejo znamke, tudi mi ustvarjali in delili vsebine, katere boste še naprej prebirali v naši reviji.

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja