ŠTUDIJA PRIMERA – ELAN: VSAKA INOVACIJA IZVIRA IZ POTROŠNIKA

Aktualno, Prispevki

📅 30.01.2022

Smučanje je več kot šport. To je način življenja in razmišljanja. In nihče tega ne razume bolje kot Elan. Smučanje je za vsakega kaj drugega – od učenja otrok ter preživljanja kakovostnega aktivnega prostega časa z družino in prijatelji do odkrivanja manj znanih belih prostranstev. Elanovci zase lahko rečemo, da smo smučarji in da ta šport dobesedno teče po naših žilah. Predvsem pa smučanje določa, kdo smo. Izdelujemo smuči in opremo, ki zagotavljajo veliko vznemirjenja, napredka in svobode. Uživamo v vsem, kar nosi pridevnik alpsko. Ne nazadnje vse to počnemo že več kot sedemdeset let v osrčju čarobnih slovenskih gora. Prepričani smo, da se v naših življenjih vse vrti okoli izjemnih trenutkov, ki ustvarjajo nepozabne spomine. Šport, kot je smučanje, nas in vas postavlja v posebno stanje, v katerem si vseskozi prizadevamo za dobre čase. Vse to so razlogi, zaradi katerih izdelujemo smuči.

Spet pa so se izkazale tudi smučke. Nagrade za elanke so dobesedno deževale. Na različnih koncih sveta, tako rekoč na vseh najpomembnejših trgih, so strokovnjaki opazili dobro delo Elanovih razvojnikov in oblikovalcev. Skupaj so samo letos elanke zbrale 60 pomembnih mednarodnih nagrad.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja