📅 26.08.2021

SKB banka se je uvrstila v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje jo bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Skupina SKB na slovenskem bančnem trgu nastopa z SKB banko in SKB Leasing Group, ki vključuje SKB Leasing in SKB Leasing Select. SKB banka je na slovenskem bančnem trgu zastopana z mrežo 48 poslovalnic in 82 bankomatov ter zagotavlja celovito in raznoliko paleto kakovostnih bančnih produktov in storitev.

Za SKB banko je bilo zadnje obdobje tako kot tudi za celotno gospodarstvo zelo dinamično, polno izzivov in sprememb ter predvsem prilagajanja specifičnim nepričakovanim situacijam. A v SKB banki so vsako situacijo skušali prepoznati kot novo priložnost. Stranke v SKB banki prepoznavajo zanesljivost, zaupanje in stabilnost, kar v časih, ki so za nami, še posebej pomembno, saj si vsaka stranka želi finančnega partnerja, kot je SKB, ki je na voljo 24 ur na dan, na daljavo ali pa v poslovalnicah s svojimi profesionalnimi in izredno izkušenimi zaposlenimi.

SKB je v zadnjem letu močno prilagajala ponudbo in se trudila, da strankam nudi vse, kar potrebujejo – tistim, ki so se znašle v morebitnih stiskah, je omogočila odlog plačila kredita, tistim, ki so si v teh časih želeli nekaj prihraniti, pa spodbudila v investicijo v izjemno uspešne naložbene in varčevalne produkte. Med njimi so tudi Amundi skladi.

SKB banka se zavzema, da svojim strankam zagotavlja kakovostne bančne produkte in storitve ter da je stankam vedno na voljo. Z digitalizacijo in s številnimi posodobitvami digitalnih bančnih kanalov, med njimi SKB NET spletne ter MOJ@SKB mobilne banke, stremi k omogočanju opravljanja čim več bančnih storitev na daljavo (tudi tedaj, ko je poslovalnica zaprta), kar postaja vedno večja konkurenčna prednost. SKB banka že od nekdaj zavzema vodilno pozicijo na področju kreditiranja. Svojim strankam v zadnjem letu tudi v sklopu posebnih akcijskih ponudb poleg atraktivnih pogojev za najem kredita ponuja celostno obravnavo in svetovanje pri najemu predvsem stanovanjskega kredita. SKB banka je tudi banka za raznolike podjetnike tako s širokim naborom storitev za dnevno bančništvo kot tudi s financiranjem podjetniških idej in projektov za razvoj slovenskega podjetništva in gospodarstva s trudom. Svojim strankam želi tudi v prihodnje nuditi moderne in fleksibilne digitalne kanale za vse segmente. Za dosego tega ambicioznega cilja se je povezala s svetovno poznanim in uveljavljenim partnerjem Backbase, ki se ukvarja z inovativnim razvojem digitalnih platform. 

Bravo Skb za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

skb

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja