Rutar pleše: z ljubezensko zgodbo

Aktualno, Prispevki

📅 08.05.2023

Kako komunicirati sporočilo “In moj dom zaživi”? Z ljubezensko zgodbo. S plesom. Dveh vrhunskih plesalcev. To sta Nastja Bremec Rynia in Michal Rynia. Priznana plesalca in koreografa, ki sta koreografirala za k-pop megazvezdnike, vodita unikatno plesno skupino MN Dance Company že več kot desetletje. Fenomenalni dvojec v svojih performansih vedno impresionira z energično subtilnostjo, ki ne pusti lačnih tako tistih, ki so za bolj nežne ritme, kot tistih, ki tripajo za drznimi poskoki. Njun ples pa se vselej nadgrajuje v artistični presežek, saj želita s svojimi nastopi preseči pop-ples in ga nadgraditi v svojevrstno umetnost. Veliko pozitivno presenečenje je bil Rutarjev izbor tega pozitivnega plesnega dvojca, ki plešeta v aktualnem televizijskem spotu. Kampanja znamke Rutar “Dom zaživi z energijo” tako že dobro leto živi in ostaja v plesnem duhu, s katerim poustvarja pomen zadovoljnega so-bivanja z izbrano opremo in pohištvom. Nastja in Michal ne bi mogla tega bolje pokazati, kot sta. Komunicirati statične elemente znamke z dinamičnim gibom dvojca je odlična odločitev aktualne kampanje ponudnika opreme za dom.

In včasih je bolje, da takšne kampanje znamke ostajajo brezčasne in nujno ne drvijo v nove zgodbe.  

Rutar

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja