Prikazno oglaševanje: Bo stava za 2022 obveljala?

Aktualno, Prispevki

📅 07.10.2022

Miran Varga 

Najuspešnejša podjetja v nestanovitnih časih povečujejo vložke v digitalno oglaševanje. Njihov paradni konj v 2022 je prikazno oglaševanje.

Lanskoletna raziskava družb iPROM in Valicon kaže, da bo večina slovenskih oglaševalcev v prihodnje ohranila ali povečala naložbe v digitalno oglaševanje. Letos bo zanj skupno namenila skoraj sto milijonov evrov, pri čemer bo največjega dela kolača že deležno prikazno oglaševanje. Z uporabo naprednih oglaševalskih tehnologij je prikazno oglaševanje danes namreč ena najučinkovitejših oblik oglaševanja, ki oglaševalcem na spletu prinaša največ učinka za odštet denar.

Znamke stavijo na digitalno oglaševanje 

Oglaševalci oziroma znamke v vseh panogah se vse bolj zavedajo, kako pomembno je vlagati v digitalne medije, torej tja, kjer je sodobni potrošnik najbolj prisoten. V Sloveniji zadnja leta statistika beleži okoli 10-odstotno rast naložb v digitalno oglaševanje, za zakup oglasnega prostora v digitalni krajini pa med 14- in 20-odstotno rast. 

Največ (27 %) sredstev bodo oglaševalci…

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja