PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

Aktualno, Prispevki

📅 28.04.2023

Ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, in proizvajalec luksuznih stikal, Meljac, združujeta moči in premikata meje notranje opreme z lansiranjem bronastih (medeninastih) modelov serije stikal »Meljac X Tournaire Décor«. Novi zlati modeli (Alchimie, Engrenages, Bas-relief, Construction, Origami in Catacombes) s šestimi ikoničnimi motivi zanimivo združujejo umetniški slog izdelovalca nakita Maison Tournaire (vključno s 3D modeliranjem in vlivanjem izgubljenega voska) z Meljacevim strokovnim znanjem in so na voljo, ups, od 783 EUR (!) dalje. Partnerstvo med priznanima francoskima ustvarjalcema ponuja tudi neskončne možnosti za dizajne po meri; od najbolj subtilnih do najbolj ekstravagantnih, s kompleksnimi oblikami, redkimi kovinami, dragimi kamni in motivi … Vsako stikalo Meljac X Tournaire Décor je privlačno umetniško delo, ki odlično ujame esenco svoje okolice, prostora.

Vrhunski ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, redno združuje moči z luksuznimi blagovnimi znamkami in umetniki za izdelavo predmetov in dodatkov, ki izkazujejo edinstvene lastnosti, in prav na takšnih projektih je zgradil svoj ugled. Prejel je znake kakovosti Maître Artisan d’Art, Joaillerie de France, Ateliers d’Art de France in Entreprise du Patrimoine Vivant, trenutno pa razvija lastno paleto umetniških predmetov, okrasnih kosov in namiznega pribora pod blagovno znamko Tournaire Décor. Njegovo sodelovanje z Meljacem je prestižna ilustracija tega novega podviga.

Vir: Meljac X Tournaire Décor Press Kit

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja