Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: White and Black Blouse

Aktualno, Prispevki

»Ples, ravnotežje, na belem in črnem bluesu«.
📅 30.07.2021

White and Black Blouse (Francija 1990)

Pisalo se je leto 1990 in še od tistega leta mi ostaja ta pesem živa v glavi, spominjam se jo po odločni melodiki in vizualnem performansu. Prezenca pevke je zarezala in se dotaknila mojega čutenja sveta kot deklice. Čeprav jezika nisem razumela in sem se šele kasneje spuščala v prevod te pesmi, ki mi je ostala tako impresivna. Francozinja Joëlle Ursull je leta 1990 zastopala Francijo na Evroviziji s pesmijo White and Black Blouse. Prepevala je o tem, da smo vsi enaki, ne glede na barvo kože.

Morda se problematizacija te sporočilnosti danes zdi že tako banalna, vsakdanja, a nekatere bralke in bralce upam, da s petkovim video odklopom popeljem v poskus razumevanja časa leta 1990, ko so te tematike predstavljale razbijanje prvih tabujev. V našem evropskem prostoru. Tudi kasneje – tisti, ki so bolj pozorni tudi na družbeni vidik tega mednarodnega festivala – je Francija v reprezentacijah podobnih idej na Evrovizijo pošiljala vedno več temnopoltih glasbenikov z močno sporočilnostjo pesmi. To izpostavljam na tem mestu predvsem zato, ker je bil to v tistem obdobju za Francijo tako živ preskok in razlika od prejšnjih let, ko so na Evrovizijo pošiljali klasične lolita pevke. 

Pesem White and Black Blouse ti gre naravnost v srce, ti prebode dušo, kot lovska puščica … o čemer piše in poje tudi pesem sama. Vabljeni k poslušanju.

Ostali prispevki

BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

Romantika v znamčenju je prav to – nežno približevanje naših vrednot in zgodb ciljni skupini. Ključno je, da se naše vrednote kažejo skozi zgodbo, ki jo gradimo. Ta zgodba naj ne bo le pripoved o izdelku ali storitvi, ampak naj odraža tisto, kar nas kot znamko dela edinstvene, človeške.

Vendar pa je treba romantiko uporabiti premišljeno. Ni vsaka znamka ali ciljna skupina primerna za vsak pristop.

Bistveno je…

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

Morda se po naslovu ali na prvi vtis zdi bolj kot nek priročnik ali most med novinarskim diskurzom in končnim uporabnikom – bralcem, spremljevalcem – vsebin novinarskega diskurza. Pa vendar lahko marsikatero refleksijo preslikamo tudi v razmišljanja o sodobnih praksah znamčenja.

Recimo, razumevanje pojma pristranskosti. Vsak izhaja iz sebe, vsak potrošnik pri konzumiraju znamkinih izdelkov ali storitev prav tako izhaja iz sebe, svojih potreb, pričakovanj, misli in vrednot. Vse to ustvarja…

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

Kombinacija sintetičnega materiala, odpornega na udarce, in natančnega mehanizma (kot nalašč za masovno proizvodnjo) je bila odslej cenovno dostopna in na voljo v široki paleti barv. Končni preboj pa naj bi se zgodil leta 1984, ko modelov niso več omenjali z njihovimi referenčnimi številkami, temveč je vsaka ura dobila svoje lastno ime. Inovativen švicarski izdelek je postal simbol vznemirljivega življenjskega sloga.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

Septembra je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2023. Vsem letošnjim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

V svetu znamk premisleki o trajnosti nikoli ne usahnejo. Kvečjemu izzivajo, kako obstoječe prakse, obrate narediti bolj okolju prijazne. Kar za znamke in podjetja tudi vedno ni, roko na srce, hvaležna naloga. Pa ne gre za nezanimanje za okoljsko problematiko kot to, kako vse vključene deležnike v procesih „zeleno“ uglasiti, vrh tega še tako, da se tudi ekonomska računica izide.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja