Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: White and Black Blouse

Aktualno, Prispevki

»Ples, ravnotežje, na belem in črnem bluesu«.
📅 30.07.2021

White and Black Blouse (Francija 1990)

Pisalo se je leto 1990 in še od tistega leta mi ostaja ta pesem živa v glavi, spominjam se jo po odločni melodiki in vizualnem performansu. Prezenca pevke je zarezala in se dotaknila mojega čutenja sveta kot deklice. Čeprav jezika nisem razumela in sem se šele kasneje spuščala v prevod te pesmi, ki mi je ostala tako impresivna. Francozinja Joëlle Ursull je leta 1990 zastopala Francijo na Evroviziji s pesmijo White and Black Blouse. Prepevala je o tem, da smo vsi enaki, ne glede na barvo kože.

Morda se problematizacija te sporočilnosti danes zdi že tako banalna, vsakdanja, a nekatere bralke in bralce upam, da s petkovim video odklopom popeljem v poskus razumevanja časa leta 1990, ko so te tematike predstavljale razbijanje prvih tabujev. V našem evropskem prostoru. Tudi kasneje – tisti, ki so bolj pozorni tudi na družbeni vidik tega mednarodnega festivala – je Francija v reprezentacijah podobnih idej na Evrovizijo pošiljala vedno več temnopoltih glasbenikov z močno sporočilnostjo pesmi. To izpostavljam na tem mestu predvsem zato, ker je bil to v tistem obdobju za Francijo tako živ preskok in razlika od prejšnjih let, ko so na Evrovizijo pošiljali klasične lolita pevke. 

Pesem White and Black Blouse ti gre naravnost v srce, ti prebode dušo, kot lovska puščica … o čemer piše in poje tudi pesem sama. Vabljeni k poslušanju.

Ostali prispevki

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

Ustvarjalci revije želimo v slovenskemu prostoru znamčenja ponujati celovit pregled teorije, študij primera ter dobrih praks o znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. Vsaka številka je dostopna v tiskani in spletni različici, vsebinsko pa se glavna tema osvetljuje v treh segmentih: trg, stroka ter družbeno in družabno. Vabljeni k prebiranju!

SUPER ZNAMKA DOGODEK

SUPER ZNAMKA DOGODEK

Ob  2. izdaji revije Super Znamka smo v popolnoma prenovljenem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons pripravili manjši dogodek, v...

FACEBOOKOVA PLATFORMA: GET DIGITAL

FACEBOOKOVA PLATFORMA: GET DIGITAL

Facebookova platforma za digitalno izobraževanje »Get Digital« je odslej na voljo tudi v Sloveniji. Get Digital obsega celovit učni načrt za...

NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

SOZ Akademija je v mesecu maju gostila izvrstnega predavatelja, Dina Myers-Lampteyja, ustanovitelja The Barber Shopa. Agencija The Barber Shop iz Londona se pri sodelovanju s podjetji in njihovimi tržnimi znamkami osredotoča na reševanje poslovnih težav naročnikov s pomočjo podatkov, distribucije in prebojnih idej.

s. OLIVER FEELS LIKE SUMMER

s. OLIVER FEELS LIKE SUMMER

Letošnja popolna spremljevalka poletnih dogodivščin je nova dišava s. OLIVER FEELS LIKE SUMMER. Podjetje Orbico jo pošilja na prodajne police kot...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja