MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

10.11.2023 | Aktualno, Intervjuji, Prispevki

MESSVJU … intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

Robert Kladnik


Komedijant, tiktoter, ustvarjalec dobrih zgodb, igralec, ki pritegne. Nima se toliko za vplivneža kot ustvarjalca vsebin. Dobrih vsebin. Rad ustvarja vsebine. Navdih zadnje črpa kjerkoli, kadarkoli, v življenju pač. Odlično je bilo z njim poklepetati. Živi za kreativnost in v kratkem se podaja tudi v snemanje celovečernega filma. Vabljeni k prebiranju.

Vir slike: osebni arhiv

Črna beanie kapa »Črnuče« in istoimenski kapucar/hoodie … the best! Zakaj ime Črnuče? 

Thanks!! 🙈 Ubistvo je ime za “merchandise” prišlo čisto spontano in po pomoti. Na začetku svoje Tiktok kariere, sem v posnetku “Slovenski vozniki” v improvizaciji čisto slučajno izgovoril ime kraja Črnuče. In ker je internet mogočen in širok, je čez noč ime postalo internetni “meme”. Jaz sem priložnost seveda zagrabil in sledil mojim gledalcem. Na takšen način smo skupaj ustvarili novo poglavje. 👏🏻✨

Sam sebe nimaš za influencerja, bolj content creatorja. Kaj te drajva in navdihuje pri ustvarjanju vsebin?  

Največji drajv dobim od gledalcev in sledilcev, saj imamo dobro dvostransko komunikacijo, ki me seveda motivira po ustvarjanju vsebin. 🙌🏻 Jaz vidim aplikacijo Tiktok, kot nek odprti oder, kjer lahko kdorkoli izvede svojo točko. Ljudje so lepo sprejeli moj nastop, zato se z veseljem še vrnem na ta oder. 😊

Če sem prav ujela, si trenutno v ustvarjanju celovečernega filma? 

Res je! 🤩 Z ekipo smo se nekaj let nazaj odločili, da bomo posneli čisto svoj celovečerni film. Velike zasluge za to gredo seveda režiserju in scenaristu filma Žigi Kukoviču. 🫡 Če bo vse po planu, ga boste lahko videli že to jesen. 🥰

Kdaj in kako se je tvoje kreativno ustvarjanje pričelo? 

Željo po nastopanju sem imel že kot otrok, vendar me je življenjska pot do tega pripeljala nekaj let kasneje. Mislim, da se moram tokrat ponovno pokloniti prijatelju Kukoviču, saj so me njegovi začetki na tiktoku in youtube-u, pripeljali do lastnega ustvarjanja. Ubistvo je blo praktično tko: “Dejmo neki posnet.” 😅 No, da ne boste mislili, da je zdaj proces drugačen hahah.

 Od kod ideje za short movieje? 

Vse ideje za short movie-je, tiktoke, youtube posnetke in vse ostalo, ponavadi pridejo iz življenja in kanček fantazije. Če boste dobro opazovali življenje okoli sebe, boste hitro opazili kako je polno idej in inspiracije. 😊

Kot priljubljenega ustvarjalca vsebin me zanima, kaj je po tvojem mnenju tisto odločilno, kar vpliva na opaznost in vneto spremljanje tvojih objav? 

Jaz mislim, da je ključnega pomena to, da se lahko gledalec poistoveti z mojo vsebino in najde povezavo s svojim življenjem. 😁

Je ključ za vplivnost neke objave na družbenih omrežjih v funkciji zabave ali lahko tudi neka čisto resna, vsakdanja tema pritegne? 

Lahko je karkoli, kar ustvarjalca navdihuje. Dober primer je aplikacija Tiktok, saj lahko na njej najdemo najrazličnejšo vsebino, ki pritegne. Jaz sem svojo nit našel v komediji, vendar zelo rad spremljam tudi ostale ustvarjalce, ki ustvarjajo bolj resne ali izobraževalne vsebine. ☺️ Ampak ne pa pozabit, da je v vsakem hecu nekaj resnice. 🥸

Kaj je zate dober humor? 

Hahah! 🤣 Dobesedno vse kar spravi nekaj podobnega iz mene. Pa magari je to posnetek tjulna, ki skoči v vodo. 🦭

Kaj je zate dober content? 

Če od gledanja contenta nekaj odnesem, potem je zame dober. Če je to smeh, znanje ali jok, pol je OK. 😎

Ali lahko znamke najdejo svoj prostor za promocijo na družbenih kanalih ali meniš, da so družbeni kanali že preveč s tem zasičeni? 

Seveda lahko tudi znamke najdejo svoj prostor, vendar si ga naj priborijo 💪 in to ne samo s plačljivimi “plain” oglasi, ampak s vsebino, ki jo je vredno gledati. Naj bo vsebina znamke zabavna, poučna ali pa odbita 😈 v smer, katere se znamke izogibajo, zaradi straha pred novimi načini promocije. 

Ali kak družbeni kanal bolj priporočaš za gradnjo promocije znamke? Če da, zakaj? 

Jaz sem svojo kreativno pot začel na aplikaciji Tiktok, zato bom tudi zdaj za enkrat rekel Tiktok! Poznam veliko uspešnih primerov promocije znamke na slovenskih in tujih tleh. Če si ustvarjalec vsebin ali pa predstavnik podjetja, ki želi zgraditi znamko – Nisi še prepozen. 🙃

Kdo je tvoj idol ali idolka v svetu ustvarjanja contenta in zakaj? 

Kurt Cobain. Zakaj? “Nevermind”. ❤️

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

Lovro Peterlin, izvršni direktor A1 Slovenija, diha znamko A1 v sinergiji različnih aspektov njenih oddelkov. Svoje dolgoletno znanje in izkušnje iz menedžeriranja, prodaje in marketinga uspešno infiltrira v vse pore za učinkovito delovanje ekipe.

Navdihuje s svojimi mislimi in vizijo, v sklopu katere verjame najprej v strast in kontinuirani razvoj. Motivacijo išče v stalnem napredku, ta duh prenaša naprej s ciljem dobrega ekipnega sodelovanja. V vsaki situaciji smo lahko še bolj pogumni in pristni, prepričljivo dodaja. Pogum in pristnost pa sta vrlini, ki tlakujeta pot dobrih zgodb znamk.

read more
KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

Znamke nam pomagajo osmišljati in poenostavljati svet, zato so nam pogostokrat zanimive. Zamerimo pa, če kdo želi z nami manipulirati, nas vleči za nos.

read more
MESSVJU: MANCA KORELC

MESSVJU: MANCA KORELC

Energična, z večnim pogonom in radostjo do vsega, česar se loti. Kot podjetnica je pred desetletjem pogumo zagrizla v samostojno pot. Odločitev je bila prava. Njena unikatnost se kaže v temeljni izbiri tistega, kar počne. Manca Korelc…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja