MESSVJU: NIK SCHWARZMANN IN PETER KOKALJ

5.12.2021 | Aktualno, Intervjuji

Dunking Devils akrobata in TikTok ustvarjalca.
DUNKING DEVILS, Nik in Peter
TikTok prinaša nov način izražanja in komuniciranja med ljudmi ter med ljudmi in znamkami.

MESSVJUintervju v obliki emoji ekspresije v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

Draga akrobata😊, oba sta skakalca in tekmovalca na Odbito na Ljubljani. Kako se je vajina pot z Dunkin Devilsi pričela?🙃

Nik: V osnovni šoli sem bil član akrobatsko zabijaške ekipe. 🏀 Naša šola je bila le ena izmed dveh v Sloveniji, kjer so imeli tako ekipo. Zadnje leto smo se udeležili tekmovanja, kjer so bili prisotni tudi Dunking Devilsi 😈 in nato je še eden od njihovih starejših članov 👴 prišel k nam na trening in pripeljal njihov trampolin. Med poletjem ☀️😎 po končani osnovni šoli sem šel na odprti trening Dunking Devilsov za katerega sem izvedel preko Facebooka💻, tam sem tudi prvič srečal Petra. Ko sem izvedel, da imajo akademijo in treninge tudi za mlajše, sem se z veseljem pridružil. And the rest is history.😀

Peter: Svojo akrobatsko pot sem začel doma na vrtu, ko sem starše uspel prepričati, da potrebujemo vrtni trampolin. In v resnici smo ga potrebovali 😉. Tako sem se sam naučil osnove ter jih pilil na popoldanskem krožku skokov na mali prožni ponjavi.🙌 Tudi 🏀 mi ni bila tuja, zato o včlanitvi v DD Akademijo leta 2015 sploh nisem razmišljal. Pritegnila me je akrobatika, ostal pa sem zaradi novih prijateljstev, izkušenj in želje po še

💪 Kaj vaju pri tem najbolj žene, motivira, kaj je vajin drive, gorivo in hrana, ki osmišlja vajin svet
aktivnosti?

Nik: V začetku je bila to strast do akrobatskega zabijanja 🏀🏃, v tistem času je bila to moja absolutno najljubša stvar 😍. Nato pa se je ta skupaj z Dunking Devilsi razvila📈, tako da si želim sprobavat najrazličnejše nore akrobatske podvige in skupaj z ekipo ustvarjat še ne videno🤩. Žene me občutek, ko na odru navdušuješ gledalce in ko na spletu vidiš navdušenje nad norimi video vsebinami, ki jih ustvariš.⭐

Peter: Dunking Devils moto mi je tukaj zelo pri srcu. There’s only one true direction, UP ⬆️. Najbolj se počutim motivirano, ko vidim svoj napredek in napredek celotne ekipe. Motivira me to, da se spomnimo nekaj in nato to storimo. In da je to tako hudo, da je všeč tudi veliko drugim ljudem.😎Poleg tega pa se vsak dan zbudim z novo in drugačno nalogo. Niti ena salta ali eno snemanje ni isto. Kdo ima še tak job. 😜

Več v reviji Super Znamka No. 3

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI ALESSIO CARCIOFI, univerzitetni profesor marketinga in digitalnega wellnessa, Italija

KAJ PRAVI ALESSIO CARCIOFI, univerzitetni profesor marketinga in digitalnega wellnessa, Italija

Alessio Carciofi bi se moral udeležiti lanskoletnega SOFa in na njem predavati, a mu zaradi osebnih okoliščin žal ni uspelo. Veliki intervju z njim smo opravili še pred samim pričetkom Slovenskega oglaševalskega festivala 2022.
Je eden izmed pionirjev t. i. digitalnega wellnessa, o katerem bomo morda, ob kvasovkah umetne inteligence, govorili in problematizirali še več. Njegov lanskoletni intervju pa naj bo obenem opomnik k razmislekom, da vsega v spletu le ne gre podcenjevati, obenem pa se velja ravnati po pameti.

read more
KAJ PRAVI IZR. PROF. DR. DAN PODJED. ANTROPOLOG.

KAJ PRAVI IZR. PROF. DR. DAN PODJED. ANTROPOLOG.

Še pred petimi leti bi rekel, da znamka brez predstavitve na omrežjih ne more obstajati. Danes pa se mi zdi, da postajajo znamke, pa naj bodo to stvari ali ljudje, ki nimajo spletne prezence, morda celo bolj zanimivi in privlačni kot tisti, ki jih povsod vidimo.

Antropolog dr. Dan Podjed je raziskovalec v Inštitutu za slovensko narodopisje ZRC SAZU in Inovacijsko-razvojnem inštitutu Univerze v Ljubljani ter izredni profesor na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se posveča razmerju med ljudmi in tehnologijami ter razvoju izdelkov in storitev po meri ljudi.

read more
KAJ PRAVI DRAŽEN VRANJEŠ KOSI, Marketing Manager, BMW Group Slovenija

KAJ PRAVI DRAŽEN VRANJEŠ KOSI, Marketing Manager, BMW Group Slovenija

Dražen Vranješ verjame v neposredno, osebno in individualno komunikacijo obenem. Le-to zagotavlja dober okvir za kreativne zgodbe, ki izstopajo in so izvirne. Tu ne misli le vzbujanja čustev, temveč doseganja stanj, da tako vzbujena čustva obstanejo in ostanejo. Zaradi česar se potrošniki hvaležno in vsakič znova vračajo.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja