Uvodna misel: Ines Markovčič
Dražen Vranješ verjame v neposredno, osebno in individualno komunikacijo obenem. Le-to zagotavlja dober okvir za kreativne zgodbe, ki izstopajo in so izvirne. Tu ne misli le vzbujanja čustev, temveč doseganja stanj, da tako vzbujena čustva obstanejo in ostanejo. Zaradi česar se potrošniki hvaležno in vsakič znova vračajo.
Pogovarjala sva se o izzivih ustvarjanja relevantnih vsebin, pri katerih sta doslednost in konsistenca ključnega pomena. Pa tudi o samih vsebinah zgodb, ki v avtomobilski panogi že davno presegajo klasične klišejske prijeme oz. se reprezentirajo v novih platformah, znotraj katerih je ravno družinsko življenje percepcija sodobne verzije prestiža.
Ko konzumiramo znamko, hkrati z njo ustvarjamo odnos. Vanj vstopamo, izstopamo ali ostanemo – za vedno, za dolgo, se radi vračamo. Dražen tu lucidno izpostavi, da je vsaka znamka na tem svetu zato, da nam služi ter, da je škoda, če jo izpodrine samoumevnost ali zaverovanost zgolj vase.
Vabljeni k prebiranju intervjuja s strokovnjakom za marketing v podjetju BMW Slovenija, ki je na letošnjem tekmovanju WEBSI tudi predsedoval 114-članski žiriji.
0 komentarjev