KAJ PRAVI DRAŽEN VRANJEŠ KOSI, Marketing Manager, BMW Group Slovenija

18.03.2023 | Aktualno, Intervjuji

Uvodna misel: Ines Markovčič

Dražen Vranješ verjame v neposredno, osebno in individualno komunikacijo obenem. Le-to zagotavlja dober okvir za kreativne zgodbe, ki izstopajo in so izvirne. Tu ne misli le vzbujanja čustev, temveč doseganja stanj, da tako vzbujena čustva obstanejo in ostanejo. Zaradi česar se potrošniki hvaležno in vsakič znova vračajo.

Pogovarjala sva se o izzivih ustvarjanja relevantnih vsebin, pri katerih sta doslednost in konsistenca ključnega pomena. Pa tudi o samih vsebinah zgodb, ki v avtomobilski panogi že davno presegajo klasične klišejske prijeme oz. se reprezentirajo v novih platformah, znotraj katerih je ravno družinsko življenje percepcija sodobne verzije prestiža.

Ko konzumiramo znamko, hkrati z njo ustvarjamo odnos. Vanj vstopamo, izstopamo ali ostanemo – za vedno, za dolgo, se radi vračamo. Dražen tu lucidno izpostavi, da je vsaka znamka na tem svetu zato, da nam služi ter, da je škoda, če jo izpodrine samoumevnost ali zaverovanost zgolj vase.

Vabljeni k prebiranju intervjuja s strokovnjakom za marketing v podjetju BMW Slovenija, ki je na letošnjem tekmovanju WEBSI tudi predsedoval 114-članski žiriji.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

Izkušena dolgoletna brand managerja mogočne znamke za kavo sta delila ključne zapovedi dobrodošlega delovanja v panogi.

Rada ustvarjata v delovnem okolju, v katerem uporabniki sodelujejo, aktivno komunicirajo, zaradi česar se počutita nadvse hvaležna, saj tako vzpostavljeno ozračje ne le bogati delo, ampak tudi bogati samega posameznika. Vsak dan je priložnost za rast, četudi to pomeni premagovanje težkih ovir. Izpostavljata pomen odnosov v kolektivu zelo različnih strok kot zelo ključnih, ki jih ne gre zanemarjati.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.