Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
Že imate račun? Prijavite se.
Ostali intervjuji
Znamke nam pomagajo osmišljati in poenostavljati svet, zato so nam pogostokrat zanimive. Zamerimo pa, če kdo želi z nami manipulirati, nas vleči za nos.
Energična, z večnim pogonom in radostjo do vsega, česar se loti. Kot podjetnica je pred desetletjem pogumo zagrizla v samostojno pot. Odločitev je bila prava. Njena unikatnost se kaže v temeljni izbiri tistega, kar počne. Manca Korelc…
Blagovni znamki Pivka in Delamaris rasteta pod skupno streho. Sta slovenski in že dolgo uveljavljeni blagovni znamki, poznani v več kot 30 državah sveta, pa vendar terjata zelo različen pristop na trgu.
O marketinških sinergijah smo se pogovarjali z direktorico marketinga Pivka – Delamaris, Špelo Žitko. Svoje dnevne izzive v svetu upravljanja posamezne znamke sta vsebinsko zaokrožili tudi Laura Sabljaković, vodja znamke Delamaris, in Mateja Grlj Primc, vodja znamke Pivka.
Komentarji
0 komentarjev