KAJ PRAVI DRAŽEN VRANJEŠ KOSI, Marketing Manager, BMW Group Slovenija

18.03.2023 | Aktualno, Intervjuji

Uvodna misel: Ines Markovčič

Dražen Vranješ verjame v neposredno, osebno in individualno komunikacijo obenem. Le-to zagotavlja dober okvir za kreativne zgodbe, ki izstopajo in so izvirne. Tu ne misli le vzbujanja čustev, temveč doseganja stanj, da tako vzbujena čustva obstanejo in ostanejo. Zaradi česar se potrošniki hvaležno in vsakič znova vračajo.

Pogovarjala sva se o izzivih ustvarjanja relevantnih vsebin, pri katerih sta doslednost in konsistenca ključnega pomena. Pa tudi o samih vsebinah zgodb, ki v avtomobilski panogi že davno presegajo klasične klišejske prijeme oz. se reprezentirajo v novih platformah, znotraj katerih je ravno družinsko življenje percepcija sodobne verzije prestiža.

Ko konzumiramo znamko, hkrati z njo ustvarjamo odnos. Vanj vstopamo, izstopamo ali ostanemo – za vedno, za dolgo, se radi vračamo. Dražen tu lucidno izpostavi, da je vsaka znamka na tem svetu zato, da nam služi ter, da je škoda, če jo izpodrine samoumevnost ali zaverovanost zgolj vase.

Vabljeni k prebiranju intervjuja s strokovnjakom za marketing v podjetju BMW Slovenija, ki je na letošnjem tekmovanju WEBSI tudi predsedoval 114-članski žiriji.

Ostali intervjuji

INTERVJU: TOMI MATIČ

INTERVJU: TOMI MATIČ

Obširni pogovor z vsestransko izkušenim producentom in marketingarjem o znamkah in zgodbah, ki se dotaknejo, o filmski industriji, videih, kreativi, sodobnih potrošnikih …

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja