INTERVJU: MATIJA ŠINIGOJ, LEONE

11.07.2021 | Aktualno, Intervjuji

Leon

Uvodna misel: Ines Markovčič

Drvimo, končno, najtoplejšim mesecem naproti, ko se nam bodo pogosteje topili sladoledi v ustih, z mislijo, da se vsaj malo odtalimo in odklopimo od nakopičene (post)covid hektike skrbi. Kreatorji blagovne znamke Leone si s kontinuiranim vlaganjem v inovativni razvoj sladoledov prizadevajo za prav to temeljno poslanstvo. Ne samo, da klasično ponujajo linije izdelkov, sladoledov, ampak da z njimi usodno vplivajo in krojijo naša dnevna življenja, v pozitivnem smislu seveda. In to ne glede na letni čas, ker pozor, letni čas pa res ni ovira za sladoled (spomnimo se vrtnic sladoledov, ki so čudovito krasili plakatna mesta v še zimskih mesecih, pred dnevom žena). Edina ovira so vsakodnevne skrbi, katerih rešitev in hvaležni kratkoročni pobegi so vrhunski sladoledi. Preprosto. Ne glede na letni čas. Si nesrečen/na v ljubezni? Privošči si sladoled. Te tarejo finančne skrbi? Privošči si sladoled. Te lovijo roki in ti nenehno teče voda v grlo? Privošči si sladoled. Ti živce parajo živahni in neukrotljivi otroci? Privošči si sladoled. Si se spet skregal/a z naj-bližnjim? Privošči si sladoled. S to očarljivo simplifikacijo vsakodnevnega življenja je nekoč direktor Incoma d. o. o. impresivno prepričal, kako preproste so lahko za trenutek stvari, če jim slediš spontano in strastno. Problemov morda res takoj na prvo žogo ne rešiš, a je to ključni moment pri uspešnem, učinkovitem dolgoročnem delovanju. Podobno je z življenjem uspešnih in prepričljivih osebnosti blagovnih znamk. Zato je ustvarjanje najboljših sladolednih doživetij moto, ki mu v podjetju Incom želijo še naprej strastno slediti in predvsem graditi na dobrih zgodbah, ki prevzamejo. Vse ostalo je delo, ki ga je seveda potrebno dosledno oddelati, odgarati. O delovnih izzivih pri ustvarjanju in razvoju inovativne osebnosti blagovne znamke nam je refleksijo razmišljanj razgrnil g. Matija Šinigoj, vodja prodaje in marketinga na Incom Leone. Vabljeni k prebiranju.

Sprašuje: Ines Markovčič

Od proizvajalca znamk ste zrasli v cenjeno podjetje z lastno znamko in imenom, ki razveseljuje vse generacije. Kaj je tisto ključno, kar je v primeru vaše zgodbe pripomoglo k ustvaritvi prepričljive osebnosti znamke?

Podjetje Incom Leone že dolgo časa pogumno hodi po poti razvoja in rasti; vselej smo si postavljali smele cilje in gledali naprej. Naš fokus je bil sprva usmerjen predvsem v tehnološki in tehnični napredek; tu smo dosegli svetovno prepoznavno odličnost. V zadnjih treh letih pa v podjetju veliko energije vlagamo v lastno blagovno znamko, kar nas izredno veseli. Želimo, da naša blagovna znamka postane sinonim za najbolj inovativen sladoled.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

read more
MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja