INTERVJU: MATIJA ŠINIGOJ, LEONE

11.07.2021 | Aktualno, Intervjuji

Leon

Uvodna misel: Ines Markovčič

Drvimo, končno, najtoplejšim mesecem naproti, ko se nam bodo pogosteje topili sladoledi v ustih, z mislijo, da se vsaj malo odtalimo in odklopimo od nakopičene (post)covid hektike skrbi. Kreatorji blagovne znamke Leone si s kontinuiranim vlaganjem v inovativni razvoj sladoledov prizadevajo za prav to temeljno poslanstvo. Ne samo, da klasično ponujajo linije izdelkov, sladoledov, ampak da z njimi usodno vplivajo in krojijo naša dnevna življenja, v pozitivnem smislu seveda. In to ne glede na letni čas, ker pozor, letni čas pa res ni ovira za sladoled (spomnimo se vrtnic sladoledov, ki so čudovito krasili plakatna mesta v še zimskih mesecih, pred dnevom žena). Edina ovira so vsakodnevne skrbi, katerih rešitev in hvaležni kratkoročni pobegi so vrhunski sladoledi. Preprosto. Ne glede na letni čas. Si nesrečen/na v ljubezni? Privošči si sladoled. Te tarejo finančne skrbi? Privošči si sladoled. Te lovijo roki in ti nenehno teče voda v grlo? Privošči si sladoled. Ti živce parajo živahni in neukrotljivi otroci? Privošči si sladoled. Si se spet skregal/a z naj-bližnjim? Privošči si sladoled. S to očarljivo simplifikacijo vsakodnevnega življenja je nekoč direktor Incoma d. o. o. impresivno prepričal, kako preproste so lahko za trenutek stvari, če jim slediš spontano in strastno. Problemov morda res takoj na prvo žogo ne rešiš, a je to ključni moment pri uspešnem, učinkovitem dolgoročnem delovanju. Podobno je z življenjem uspešnih in prepričljivih osebnosti blagovnih znamk. Zato je ustvarjanje najboljših sladolednih doživetij moto, ki mu v podjetju Incom želijo še naprej strastno slediti in predvsem graditi na dobrih zgodbah, ki prevzamejo. Vse ostalo je delo, ki ga je seveda potrebno dosledno oddelati, odgarati. O delovnih izzivih pri ustvarjanju in razvoju inovativne osebnosti blagovne znamke nam je refleksijo razmišljanj razgrnil g. Matija Šinigoj, vodja prodaje in marketinga na Incom Leone. Vabljeni k prebiranju.

Sprašuje: Ines Markovčič

Od proizvajalca znamk ste zrasli v cenjeno podjetje z lastno znamko in imenom, ki razveseljuje vse generacije. Kaj je tisto ključno, kar je v primeru vaše zgodbe pripomoglo k ustvaritvi prepričljive osebnosti znamke?

Podjetje Incom Leone že dolgo časa pogumno hodi po poti razvoja in rasti; vselej smo si postavljali smele cilje in gledali naprej. Naš fokus je bil sprva usmerjen predvsem v tehnološki in tehnični napredek; tu smo dosegli svetovno prepoznavno odličnost. V zadnjih treh letih pa v podjetju veliko energije vlagamo v lastno blagovno znamko, kar nas izredno veseli. Želimo, da naša blagovna znamka postane sinonim za najbolj inovativen sladoled.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI ALESSIO CARCIOFI, univerzitetni profesor marketinga in digitalnega wellnessa, Italija

KAJ PRAVI ALESSIO CARCIOFI, univerzitetni profesor marketinga in digitalnega wellnessa, Italija

Alessio Carciofi bi se moral udeležiti lanskoletnega SOFa in na njem predavati, a mu zaradi osebnih okoliščin žal ni uspelo. Veliki intervju z njim smo opravili še pred samim pričetkom Slovenskega oglaševalskega festivala 2022.
Je eden izmed pionirjev t. i. digitalnega wellnessa, o katerem bomo morda, ob kvasovkah umetne inteligence, govorili in problematizirali še več. Njegov lanskoletni intervju pa naj bo obenem opomnik k razmislekom, da vsega v spletu le ne gre podcenjevati, obenem pa se velja ravnati po pameti.

read more
KAJ PRAVI IZR. PROF. DR. DAN PODJED. ANTROPOLOG.

KAJ PRAVI IZR. PROF. DR. DAN PODJED. ANTROPOLOG.

Še pred petimi leti bi rekel, da znamka brez predstavitve na omrežjih ne more obstajati. Danes pa se mi zdi, da postajajo znamke, pa naj bodo to stvari ali ljudje, ki nimajo spletne prezence, morda celo bolj zanimivi in privlačni kot tisti, ki jih povsod vidimo.

Antropolog dr. Dan Podjed je raziskovalec v Inštitutu za slovensko narodopisje ZRC SAZU in Inovacijsko-razvojnem inštitutu Univerze v Ljubljani ter izredni profesor na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se posveča razmerju med ljudmi in tehnologijami ter razvoju izdelkov in storitev po meri ljudi.

read more
KAJ PRAVI DRAŽEN VRANJEŠ KOSI, Marketing Manager, BMW Group Slovenija

KAJ PRAVI DRAŽEN VRANJEŠ KOSI, Marketing Manager, BMW Group Slovenija

Dražen Vranješ verjame v neposredno, osebno in individualno komunikacijo obenem. Le-to zagotavlja dober okvir za kreativne zgodbe, ki izstopajo in so izvirne. Tu ne misli le vzbujanja čustev, temveč doseganja stanj, da tako vzbujena čustva obstanejo in ostanejo. Zaradi česar se potrošniki hvaležno in vsakič znova vračajo.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja