INTERVJU: MATIJA ŠINIGOJ, LEONE

11.07.2021 | Aktualno, Intervjuji

Leon

Uvodna misel: Ines Markovčič

Drvimo, končno, najtoplejšim mesecem naproti, ko se nam bodo pogosteje topili sladoledi v ustih, z mislijo, da se vsaj malo odtalimo in odklopimo od nakopičene (post)covid hektike skrbi. Kreatorji blagovne znamke Leone si s kontinuiranim vlaganjem v inovativni razvoj sladoledov prizadevajo za prav to temeljno poslanstvo. Ne samo, da klasično ponujajo linije izdelkov, sladoledov, ampak da z njimi usodno vplivajo in krojijo naša dnevna življenja, v pozitivnem smislu seveda. In to ne glede na letni čas, ker pozor, letni čas pa res ni ovira za sladoled (spomnimo se vrtnic sladoledov, ki so čudovito krasili plakatna mesta v še zimskih mesecih, pred dnevom žena). Edina ovira so vsakodnevne skrbi, katerih rešitev in hvaležni kratkoročni pobegi so vrhunski sladoledi. Preprosto. Ne glede na letni čas. Si nesrečen/na v ljubezni? Privošči si sladoled. Te tarejo finančne skrbi? Privošči si sladoled. Te lovijo roki in ti nenehno teče voda v grlo? Privošči si sladoled. Ti živce parajo živahni in neukrotljivi otroci? Privošči si sladoled. Si se spet skregal/a z naj-bližnjim? Privošči si sladoled. S to očarljivo simplifikacijo vsakodnevnega življenja je nekoč direktor Incoma d. o. o. impresivno prepričal, kako preproste so lahko za trenutek stvari, če jim slediš spontano in strastno. Problemov morda res takoj na prvo žogo ne rešiš, a je to ključni moment pri uspešnem, učinkovitem dolgoročnem delovanju. Podobno je z življenjem uspešnih in prepričljivih osebnosti blagovnih znamk. Zato je ustvarjanje najboljših sladolednih doživetij moto, ki mu v podjetju Incom želijo še naprej strastno slediti in predvsem graditi na dobrih zgodbah, ki prevzamejo. Vse ostalo je delo, ki ga je seveda potrebno dosledno oddelati, odgarati. O delovnih izzivih pri ustvarjanju in razvoju inovativne osebnosti blagovne znamke nam je refleksijo razmišljanj razgrnil g. Matija Šinigoj, vodja prodaje in marketinga na Incom Leone. Vabljeni k prebiranju.

Sprašuje: Ines Markovčič

Od proizvajalca znamk ste zrasli v cenjeno podjetje z lastno znamko in imenom, ki razveseljuje vse generacije. Kaj je tisto ključno, kar je v primeru vaše zgodbe pripomoglo k ustvaritvi prepričljive osebnosti znamke?

Podjetje Incom Leone že dolgo časa pogumno hodi po poti razvoja in rasti; vselej smo si postavljali smele cilje in gledali naprej. Naš fokus je bil sprva usmerjen predvsem v tehnološki in tehnični napredek; tu smo dosegli svetovno prepoznavno odličnost. V zadnjih treh letih pa v podjetju veliko energije vlagamo v lastno blagovno znamko, kar nas izredno veseli. Želimo, da naša blagovna znamka postane sinonim za najbolj inovativen sladoled.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

Blagovni znamki Pivka in Delamaris rasteta pod skupno streho. Sta slovenski in že dolgo uveljavljeni blagovni znamki, poznani v več kot 30 državah sveta, pa vendar terjata zelo različen pristop na trgu.

O marketinških sinergijah smo se pogovarjali z direktorico marketinga Pivka – Delamaris, Špelo Žitko. Svoje dnevne izzive v svetu upravljanja posamezne znamke sta vsebinsko zaokrožili tudi Laura Sabljaković, vodja znamke Delamaris, in Mateja Grlj Primc, vodja znamke Pivka.

read more
KAJ PRAVI: GREGOR ZALOKAR, TrickyDisco! PiArt, CEO

KAJ PRAVI: GREGOR ZALOKAR, TrickyDisco! PiArt, CEO

Skozi novinarsko pisanje o glasbi že v mladih letih (Dee Jay Time, Radio Salomon, revija Stop … kasneje so prišli drugi, ne samo slovenski, ampak tudi tuji mediji) je postopno pričel spoznavati medije, ki jih danes zelo dobro pozna. In ločuje. Doštudiral je pravo, se vestno zaposlil na minIstrstvu za gospodarstvo, a ob 30. rojstnem dnevu obesil službo na klin, dal odpoved in se odločil, da bo raje sledil lastnemu razmišljanju, izven pričakovanih okvirjev, predvsem pa tistemu, kar si res želi početi. Samo razmišljanje izven okvirjev…

read more
MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

Komedijant, tiktoter, ustvarjalec dobrih zgodb, igralec, ki pritegne. Nima se toliko za vplivneža kot
ustvarjalca vsebin. Dobrih vsebin. Rad ustvarja vsebine. Navdih zadnje črpa kjerkoli, kadarkoli, v življenju
pač.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja