GLASBENA OČALA: NOVI TEHNOLOŠKI PREBOJ ALI MODA?

Aktualno, Prispevki

📅 29.04.2023

Odprt zvok, UVA/UVB zaščita, vgrajeni mikrofon, Bluetooth povezava, najsodobnejši materiali, ena aplikacija za popolno upravljanje… vse te lastnosti so združene v enem izdelku: čisto prava glasbena sončna očala, blagovne znamke Bose. To je nov način poslušanja. Ničesar ni na ali v ušesih, kar je spodbudna novica predvsem za tiste, ki jih skrbi zdravstvena plat pretirane uporabe slušalk. Glasbena sončna očala omogočajo, da slišimo in komuniciramo s svetom okoli nas med diskretnim poslušanjem glasbe. Preprosto se prepustiš užitkom medtem, ko se sprehajaš pod sončnim nebom. Uporabnik ali uporabnica lahko izbira med različnimi modeli glede na obliko okvirja, barvo, nadomestne leče … hitro lahko ustvari svoj videz po meri in okusi. Aplikacija Bose Conncet pa omogoča dostop do vsega, kar sam izdelek ponuja. Z osebnimi nastavitvami v aplikaciji tako lahko uporabnik/ca uživa v svoji glasbi neobremenjeno in svobodno.

Glasbena sončna očala so navdušujoč trend zadnjih par let, ki ga bomo z zanimanjem spremljali, kam vse bo pripeljal skozi uporabniško izkušnjo. Morda, pred bližajočim se poletjem, je en simpatičen približek za vse tiste, ki na plaže neradi hodijo s telefoni, si pa na vsak način želijo svoje glasbe.

Vir slike: Lorex

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja