📅 05.04.2022

AM agencija in beglobal sta združili moči in odslej delujeta pod enotno znamko in imenom: BOLD.group. Simpatična, energična, zagnana ekipa mladih ustvarjalcev je že zadnji dve leti delovala sinhrono, čeprav sta bili v kali vsaka specialist na svojem področju. Ne eni strani je agencijo beglobal poganjala ekipa ustvarjalcev, ki so gradili zgodbe znamk na digitalnih strategijah, na drugi strani je agencijo AM Agencija peljala ekipa prav tako markantnih in simpatičnih ustvarjalcev, ki so se specializirali v organizaciji dogodkov, kreative in strateškega marketinga. A vedno so si bili tu in tam. Malo blizu malo daleč. Malo po spletu okoliščin (bližina poslovnih prostorov), malo po skupnih poznanstvih. Malo so tu in tam drug drugega pocukali za rokav, češ imamo naročnika, ki bi mu lahko skupaj bolj smiselno ponudili celovit servis. Tako se je skuhala zgodba: pa dajmo se malo tu in tam drzno združiti. Tako je z malo tu in malo tam drznimi premisleki in spontanostjo nastal čisto pravi in drzni Bold.

Agencija Bold pooseblja njeno vizijo v pravem in prenesenem pomenu besede in imena. Slednje je prav tako znamka, ki diha poslanstvo in bruha ideje. Z oznako »bold« (ang. drzen) se Bold na slovenskem trgu pozicionira kot drzna, pogumna agencija, ki dela močne, odločne korake. Kot slikarju, ki vleče energične poteze čopiča, se v takšnih praksah prepozna tudi sama ekipa; tj. energične, 360 stopinjske poteze, ki obenem konotirajo njihovo »full service« ponudbo, ki išče rešitve v online in offline okoljih.

Biti drzen pomeni tudi biti krepek, kot so lahko krepke in odebeljene črke v pisavah digitalne abecede. Agencija Bold povezuje krepke kreativne ideje, v katerih skuša biti skromna, a predrzna; lumpač, a olikana; ne nastopaška, a hkrati čutna v prostoru; kot prefinjeni James Bond z licenco za humor, brez šovinizma. Govori skozi dejanja, zbuja se ob zvonjenju budilke in je vedno točna. Vzame žogo v zadnji sekundi tekme in prevzema odgovornost, ne glede na končni izid. Z drznimi, odločnimi, pogumnimi pristopi skuša pustiti krepke sledi v unikatnih zgodbah, ki jih na temelju analitičnih, kvalitativnih 360 stopinjskih obratov kreira za svoje naročnike.

Verjamejo v tri ključne vrednote: deljenje, prilagajanje in zaupanje – drzno, brez fig v žepu. Znanje, ki ga akumulirajo skozi vsakodnevne prakse digitalnih nastopov, z veseljem in nesebično prenašajo na mlajše generacije. Odločili so se, da bodo več kot tržna, oglaševalska in marketinška agencija. Bodo obenem tudi izobraževalna agencija. V sodelovanju z Alumni klubom Ekonomske fakultete organizirajo vrhunske Tik Talk epizode (več si preberite na naslednjih številkah revije Super Znamka). Ne bojijo se deliti znanja, ravno nasprotno, deljenje znanja je »must have«, če želijo družbeno odgovorno delovanje v branži ne samo zagovarjati preko naročnikov, ampak ga izkazovati tudi sami. Povezovanje trga in znanosti je ključno za bodoče ustvarjanje kreativnih presežkov na področju znamčenja.

Drzni Bold, želimo vam drzno dihanje v drznih pospeških znamčenja, vse dobro in predvsem: drzno!

bold group

Ostali prispevki

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja