Zavarovalnica Triglav je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker z nasveti, posnetki in pogovori “Vse bo v redu” podira mite, da zavarovalnice še zdaleč niso zapletene in dolgočasne.
📅 30.08.2021

Zavarovalnica Triglav se je uvrstila v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje jo bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Zavarovalnica Triglav je najstarejša in obvladujoča družba skupine Triglav, največje zavarovalno-finančne skupine v regiji Adria in ene vodilnih v jugovzhodni Evropi. Skupina Triglav ohranja čvrsto finančno stabilnost, visoko kapitalsko ustreznost in dobičkonosnost poslovanja.

Zavarovalnica Triglav je ponosna, da so stranke, ki so v središču njenih aktivnosti, zadovoljne s ponujenimi storitvami, rešitvami in odnosom. Z znanjem, izkušnjami in finančno močjo že več kot 120 let upravičuje zaupanje strank, da bo najbolje poskrbela za njihovo varnost in prihodnost. Ključna stebra poslovanja sta osebno zavarovalništvo in upravljanje premoženja (zavarovanje premoženja in premoženjskih interesov, avtomobilska, kmetijska, transportna zavarovanja, zavarovanja terjatev ter zavarovanja za prosti čas in potovanja). Potrebam strank prilagaja tradicionalne in digitalne pristope, razvija inovativne storitve in produkte, ki jih nadgrajuje z asistenčnimi storitvami in pri tem stremi k enostavni in vsekanalni dostopnosti. Njena prioriteta je zagotavljanje dodane vrednosti za stranke.

V luči celovite digitalne preobrazbe poslovanja so v zadnjem obdobju okrepili digitalne prodajno-storitvene, komunikacijske in distribucijske kanale in orodja ter povečali digitalno prisotnost. Na daljavo je zdaj mogoče skleniti praktično vsa premoženjska, zdravstvena in večino življenjskih zavarovanj. Vrednote družbe so hkrati tudi ključne usmeritve, na katerih zavarovalnica gradi svoje aktivnosti, razvija zavarovanja in storitve. Temu sledijo tudi komunikacijske rešitve, izvedbe oglaševalskih kampanj, vsebinski projekti ter družbeno odgovorne in preventivne dejavnosti. Kljub nekaterim razmeroma kompleksnim zavarovanjem si prizadeva, da stanke ozavešča, jim ponuja poenostavljeno razlago zavarovanj preko koristnih nasvetov ter jim je na voljo kot zanesljiv in odziven partner.

Bravo Zavarovalnica Triglav za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

triglav

Ostali prispevki

NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

SOZ Akademija je v mesecu maju gostila izvrstnega predavatelja, Dina Myers-Lampteyja, ustanovitelja The Barber Shopa. Agencija The Barber Shop iz Londona se pri sodelovanju s podjetji in njihovimi tržnimi znamkami osredotoča na reševanje poslovnih težav naročnikov s pomočjo podatkov, distribucije in prebojnih idej.

s. OLIVER FEELS LIKE SUMMER

s. OLIVER FEELS LIKE SUMMER

Letošnja popolna spremljevalka poletnih dogodivščin je nova dišava s. OLIVER FEELS LIKE SUMMER. Podjetje Orbico jo pošilja na prodajne police kot...

BLED WATER FESTIVAL

BLED WATER FESTIVAL

Kakovost vode je pomembna. Bled Water Festival (BTW) v duhu te misije vsako leto organizira istoimenski dogodek, v okviru katerega predstavlja...

NAGRADNA IGRA ‼️

NAGRADNA IGRA ‼️

Skupaj z WOOP trampolin parkom v Ljubljani smo pripravili prav posebno nagradno igro! Med vsemi sodelujočimi novimi sledilci izžrebamo 10 srečnežev,...

OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

Deseterici že uvrščenih supebrandov (Barcaffe, Big Bang, Generali, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Perwoll, Silan, Skb Banka) sta se pridružila tudi Woop in Omv. Vse do jesenske razglasitve vseh uvrščenih in zaključne prireditve vas vabimo k spremljanju supebrandov, ki so po rezultatih zadnje Ipsosove raziskave trga blagovnih znamk in po oceni strokovne žirije prejeli povabilo v družino Superbrand Slovenija.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja