TRDO MILO ZA ROČNO POMIVANJE POSODE

Aktualno, Prispevki

📅 05.09.2022

Trdo milo za ročno pomivanje posode 

Ročno pomivanje posode brez plastike in odpadkov? Je možno. S trdim milom, ki po ocenah in izkušnjah v praksi traja šest mesecev, preden ga porabimo in preidemo na novega. Eno tako uporabljeno trdo milo naj bi v povprečju nadomestilo 9 plastenk tekočega mila za ročno pomivanje posode. Pripravljeno naj bi bilo na osnovi izbranih, 100 % veganskih sestavin in predstavlja trend ukinjanja plastike v kuhinjskih kotičkih nujnih čistilnih pripomočkov. Uporaba naj bi bila enostavna; gobico ali krtačko zaokrožimo po ploskvi trdega milnega kvadra, da se speni, in pričnemo drgniti posodo, ki smo se jo namenili očititi, pomiti. 

Cenovno dostopno trdo milo za pomivanje posode naj bi bilo primerno za čiščenje tudi drugih površin, kot so kuhinjski pulti ali tepih. Vrh vsega pa naj ne bi vsebovalo palmovega olja, ki je vse pogosteje kritiziran tako v kontekstu zdravja kot varovanja okolja. Tudi pri nakupu ni zavit v plastično ovojnino, temveč je prevlečen zgolj z okolju prijaznim papirnatim trakom. 

Ideje za vse večje iskanje in lansiranje alternativ, ki jih nujno potrebujemo pri dnevnem čiščenju, temeljijo na skrbi za okolje. Po mednarodnih podatkih 91 % plastične odpadne embalaže za detergente naj ne bi bilo reciklirane in večinoma končajo v morjih in oceanih, čeprav se trend tudi na tem področju počasi izboljšuje in ponudniki mislijo tudi na embalažo. Ob tem velja dodati, da to gotovo ni tako lahek izziv, kot se morda na prvi vtis zdi. Po letih/desetletjih polnjenja detergentov v eno vrsto embalaže in prehajanje na druge, okolju bolj prijazne, plastenke terja svoj napor in čas pa še finančno se mora iziti. Zato na tem mestu pozdravljamo kot dobrodošle tudi vse tiste ponudnike detergentov, ki že uresničujejo zelene premike na področju embalaže. 

Vir slike: Dish block spletni nakup

Ostali prispevki

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

Ustvarjalci revije želimo v slovenskemu prostoru znamčenja ponujati celovit pregled teorije, študij primera ter dobrih praks o znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. Vsaka številka je dostopna v tiskani in spletni različici, vsebinsko pa se glavna tema osvetljuje v treh segmentih: trg, stroka ter družbeno in družabno. Vabljeni k prebiranju!

SUPER ZNAMKA DOGODEK

SUPER ZNAMKA DOGODEK

Ob  2. izdaji revije Super Znamka smo v popolnoma prenovljenem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons pripravili manjši dogodek, v...

FACEBOOKOVA PLATFORMA: GET DIGITAL

FACEBOOKOVA PLATFORMA: GET DIGITAL

Facebookova platforma za digitalno izobraževanje »Get Digital« je odslej na voljo tudi v Sloveniji. Get Digital obsega celovit učni načrt za...

NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

SOZ Akademija je v mesecu maju gostila izvrstnega predavatelja, Dina Myers-Lampteyja, ustanovitelja The Barber Shopa. Agencija The Barber Shop iz Londona se pri sodelovanju s podjetji in njihovimi tržnimi znamkami osredotoča na reševanje poslovnih težav naročnikov s pomočjo podatkov, distribucije in prebojnih idej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja