PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

9.03.2024 | Aktualno, Intervjuji, Prispevki

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

Vir slike: Jan Šuštar

Zajtrk & kava/čaj:

Običajno nikoli ne zajtrkujem, razen, ko sem na poti po turnejah in jem v hotelih. Drugače pa obvezno kava in šele nato pričnem svoj dan. Kdaj pa kdaj čez dan spijem tudi zeleni čaj tekom ali pa čaj materine dušice, ki ga imam izredno rad.


Vozni park:

Nimam izpita za avto, sem ga pa delal dolgo časa nazaj in ga nisem naredil. Takrat je ta želja po izpitu nekako izpuhtela. Glede na to, kako živim, je sicer bolje, da ga nimam. Vse življenje, odkar sem v glasbi, imam svojega šoferja, ki me prevaža naokrog. Drugače pa izredno veliko časa preživim na avionih – imam okrog 500-600 letov, narejenih po vsem svetu.

Gel/milo za tuširanje:

Sem uporabnik gela za tuširanje. Mi je pa pred kratkim moj dober prijatelj prinesel trdo slovensko naravno milo in moram priznati, da sem se navdušil nad uporabo. Zaenkrat ga uporabljam za roke.


Telefon:

Telefon je postal obvezen del mojega vsakdana, že zaradi moje vrste dela. Sem pa bil zadnji v družbi, ki je zamenjal star telefon z novim. Tudi sicer zelo nerad menjam telefone, saj imam navadno nemalo težav s prenašanjem osebnih stvari.  Drugače pa uporabljam Android telefon in nisem prav zahteven uporabnik.


Najljubši trgovec:

Najljubši trgovec je Leclerc, največ različnih stvari za svoj okus najdem prav tam. Sem velik gurman in zelo rad kuham.  V Celju Leclerca  sicer nimamo, zato velikokrat zaidem v Maribor ali v Ljubljano.

Najljubša kavarna:

V kavarne ponavadi ne hodim, zelo rad pa zahajam v bare, gostilne… Ko sem v domačem okolju se ustavim v Still baru, Apoteka baru in Bomba baru, ti so mi v mojem mestu Celje eni ljubših.

Vir slike: unsplash.com


Najljubša restavracija:

Najljubša restavracija? Uf, teh imam veliko. Sem velik gurman. Vedno sem rad hodil v restavracije, tudi kot otrok – sem zbral denar, hodil v nove restavracije in si naročal iz jedilnika nove jedi, da sem preizkušal različne okuse. Sedaj živim v Celju in najrajši zahajam v Gostilno Amerika in Stari Pisker.


Najljubša/želena destinacija/počitnice

Moja otroka obožujeta mivko, plažo, morje – zato sem lahko malo “pocukran” in rečem Maldivi. A samo nekje si z družino napolnimo dušo in dobimo novo energijo, in sicer, ko skupaj odidemo v Srbijo do preostale družine, sorodnikov. Takrat se zares povežemo, uživamo; to, da smo skupaj, šteje največ.


Najljubše tuje mesto:

Zelo rad imam stara mesta, Budimpešta, Beograd, Pariz… a eno mi je izredno ljubo. Majhno mesto ob Donavi v Srbiji, Veliko Gradište. To je mesto, kjer se je rodil moj oče, sem pa tudi sam izredno navezan nanj.

Vir slike: unsplash.com

Najljubše domače mesto:

Od slovenskih mest je moje najljubše, moje domače mesto Celje. Tukaj sem že od otroštva in zares sem navezan nanj. Zaradi svoje kariere sem imel že večkrat možnost za selitev, a vedno ostanem v Celju.

Vir slike: unsplash.com

Morje ali hribi:

Tukaj ni nobenega vprašanja. Riba sem po horoskopu in potrebujem morje. Voda me sprošča, izredno rad plavam, se namakam in obožujem slano vodo. Na morju si zares napolnim telo z energijo.

Šport:

Trenutno veliko plavam in hodim, v mladosti pa sem bil profesionalni nogometaš. Igral sem v mali Ligi v Celju in pa tudi za Publikum, tako mali kot veliki nogomet. Bil sem levičar, dobro sem preigraval in moja številka dresa je bila 10. Tako, da igre z žogo, odbojka, namizni tenis mi gredo odlično od rok.

Glasba:


Pri glasbi se ve 😊  Moje zvrsti so jazz, blues, soul, gospel, country, RnB, in pa v prostem času “srpska” stara narodna glasba. Podobno glasbo, ki jo igram na odru, poslušam tudi v zasebnem življenju. Brez nje pa v svojem vsakdanu ne morem.


Zavarovalnica/e:

Z zavarovalnicami sem v kontaktu toliko, kolikor moram, nič več in nič manj.


Naj oblačila:

Nikoli ne gledam na znamke, kupim in oblečem, kar mi je všeč. Ponavadi, ko grem po nakupih, hitro najdem kaj zase in ne nakupujem v kosu po 5 ur. Je pa res, da sem se zaradi svojega poklicnega delovanja moral prilagoditi, sploh pri kupovanju oblek in srajc. Zgornjih delov oblek imam preko 70, prav tako ogromno število srajc. Tudi tistih malo bolj posebnih, ki se pri nas ne dobijo in jih kupim na turnejah po Ameriki in po svetu. Velikokrat kupim kaj tudi preko spleta. V Sloveniji kupujem srajce v Zari, zadnjih 10 srajc pa mi je sešila dobra prijateljica.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

read more
MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

Blaž Vižintin, ki ga vodi želja po izpopolnjevanju, se je odločil pustiti redno službo in zagristi v TikTok, danes že beleži navdušenje s svojimi video vsebinami in ga pri tem spremlja skoraj 33.000 sledilcev.

Pa tudi otroška želja, da bi postal učitelj športne vzgoje, ni čisto izpuhtela, kajti danes tudi uči… ustvarjati vsebine, pri čemer zmeraj poda dobre nasvete…

read more
KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

Lovro Peterlin, izvršni direktor A1 Slovenija, diha znamko A1 v sinergiji različnih aspektov njenih oddelkov. Svoje dolgoletno znanje in izkušnje iz menedžeriranja, prodaje in marketinga uspešno infiltrira v vse pore za učinkovito delovanje ekipe.

Navdihuje s svojimi mislimi in vizijo, v sklopu katere verjame najprej v strast in kontinuirani razvoj. Motivacijo išče v stalnem napredku, ta duh prenaša naprej s ciljem dobrega ekipnega sodelovanja. V vsaki situaciji smo lahko še bolj pogumni in pristni, prepričljivo dodaja. Pogum in pristnost pa sta vrlini, ki tlakujeta pot dobrih zgodb znamk.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja