MESSVJU: Petra Košir, Image Management

25.07.2021 | Aktualno, Intervjuji

Tržnik je osebnost.

Uvodna misel: Ines Markovčič

Ko razmišljamo o osebnosti blagovnih, storitvenih, tržnih znamk, se smiselno presprašujemo o konceptih zgodb, vrednot, identitet, na osnovi katerih potem analiziramo in ocenjujemo njihovo uspešnost. A premalokrat, zelo redko, se v ospredju izpostavlja tudi njihove tržnike. V najbolj klasičnem in brutalnem pomenu besede in njihovega delovanja.

Trženje je trd kruh, bom vedno odločno zatrjevala, tako v teoriji kot tudi dejanski praksi in poklicnih izkušnjah. Ko že analiziram in razčlenjujem: besedna zveza »trd kruh«, ki sem jo izbrala in določila za oznako esence tega poklica, dejansko rezonira tiste močne črke in njihov pomen, s katerimi želim osvetliti veličastni in neizprosni pomen dela tržnika (ali tržnice). Pa poglejmo, kaj simbolično pomenijo črke te besedne zveze (malo za hec, malo za res), ki so skupek močnih soglasnikov in le enega, zadnjega samoglasnika v abecedi, potem pa preidem k sogovornici, ki jo zaradi poklicnega dela tržnice nadvse cenim.

T predpostavlja timsko delo, energijo odnosov, druženja, blaženja sporov.

R nosi konotacijo realnosti, strpnosti, učinkovitosti, sočutnosti, samoodločnosti.

D je črka z energijo neomajne uspešnosti, ki predpostavlja varnost, pragmatizem, osredotočenost, vztrajnost in voljo.

Črka K ima energijo duhovnosti, karizme, dinamičnosti, ki temelji predvsem in najprej na sodelovanju.

R predpostavlja tudi energijo humanitarnosti.

U odzvanja z idejami navdiha, optimizma, odnosov, v okviru katerih ji hkrati uspeva ohranjati neodvisnost in se avtentično ustvarjalno samoizražati.

H simbolizira poslovni uspeh ter vidik domačnosti, gnezdenja.

Vse to in še več predstavlja Petra Košir, dolgoletna tržnica v podjetju Image management d.o.o., ki izdaja revijo Gloss. Spoznali sva se poslovno, na Sofu pred leti. V izmenjevanju pogledov in izkušenj iz sveta trženja sva hitro našli skupni jezik, neskončne dialoge, predvsem pa veliko priložnosti za zabavo. 🍻  

Brez tega pri Petri ne gre. Je kraljica noči, dancy dama, 🍹🎆👑🎤

pristna, avtentična, ena in edina, Petra Košir, ki je vsem, ki jo poznamo iz poklicnega sveta, bolj znana kot Petra iz Glossa.  

Če jo v svetu trženja oglasnega prostora poznam(o) bolj kot Petro Gloss kot Petro Košir, že samo to veliko pove o njenem opravljenem delu na področju trženja. Trži namreč oglasni prostor za revijo Gloss (in mimogrede, trženje tiskanih medijev je še toliko bolj trd in nehvaležen kruh, zato velja biti pri vrednotenju praks trženja pozoren tudi na vsak še tak offline detajl).

S Petro se že tako radi pogovarjava o marsičem, saj je ena a sogovornica, tokrat pa sva klepetali zlasti in predvsem o trženju, temu zarečenemu trdemu kruhu, ki se ga veliko poje. Vabljeni k prebiranju razburljivega dialoga, ki, upam da, ostane popotnica in navdih, zakaj je vredno vztrajati v tem poklicu.

Kako tota Mariborčanka f toti Ljubljani impresionira antivijole? 😁

Najprej z naglasom, potem pa s stasom 😉. Ne, resno … Čeprav sem že od srednje šole v Ljubljani, nisem izgubila štajerskega naglasa. Ko zavrtim telefon ali sem na sestanku, mi velikokrat rečejo: »Vi pa niste iz Ljubljane.« In povrhu sem še glasna in energična,⚡ tako da me »na drugi strani« vsaj slišijo, če že ne dajo oglasa.😂

Kaj te ohranja pokonci v svetu trženja? 😎

Pokonci me drži kak deci vina več 😉. Več dejavnikov je, zakaj vztrajam pri trženju oglasnega prostora revije Gloss. Predvsem to, da verjamem v blagovno znamko Gloss in njuni ustanoviteljici, Vero in Teo Hegeduš, ki sta – lahko rečem po vseh teh letih – moja druga »familija«.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI ALESSIO CARCIOFI, univerzitetni profesor marketinga in digitalnega wellnessa, Italija

KAJ PRAVI ALESSIO CARCIOFI, univerzitetni profesor marketinga in digitalnega wellnessa, Italija

Alessio Carciofi bi se moral udeležiti lanskoletnega SOFa in na njem predavati, a mu zaradi osebnih okoliščin žal ni uspelo. Veliki intervju z njim smo opravili še pred samim pričetkom Slovenskega oglaševalskega festivala 2022.
Je eden izmed pionirjev t. i. digitalnega wellnessa, o katerem bomo morda, ob kvasovkah umetne inteligence, govorili in problematizirali še več. Njegov lanskoletni intervju pa naj bo obenem opomnik k razmislekom, da vsega v spletu le ne gre podcenjevati, obenem pa se velja ravnati po pameti.

read more
KAJ PRAVI IZR. PROF. DR. DAN PODJED. ANTROPOLOG.

KAJ PRAVI IZR. PROF. DR. DAN PODJED. ANTROPOLOG.

Še pred petimi leti bi rekel, da znamka brez predstavitve na omrežjih ne more obstajati. Danes pa se mi zdi, da postajajo znamke, pa naj bodo to stvari ali ljudje, ki nimajo spletne prezence, morda celo bolj zanimivi in privlačni kot tisti, ki jih povsod vidimo.

Antropolog dr. Dan Podjed je raziskovalec v Inštitutu za slovensko narodopisje ZRC SAZU in Inovacijsko-razvojnem inštitutu Univerze v Ljubljani ter izredni profesor na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se posveča razmerju med ljudmi in tehnologijami ter razvoju izdelkov in storitev po meri ljudi.

read more
KAJ PRAVI DRAŽEN VRANJEŠ KOSI, Marketing Manager, BMW Group Slovenija

KAJ PRAVI DRAŽEN VRANJEŠ KOSI, Marketing Manager, BMW Group Slovenija

Dražen Vranješ verjame v neposredno, osebno in individualno komunikacijo obenem. Le-to zagotavlja dober okvir za kreativne zgodbe, ki izstopajo in so izvirne. Tu ne misli le vzbujanja čustev, temveč doseganja stanj, da tako vzbujena čustva obstanejo in ostanejo. Zaradi česar se potrošniki hvaležno in vsakič znova vračajo.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja