MESSVJU: Nika Jagodic

1.09.2023 | Aktualno, Intervjuji

Vse bolj popularna ustvarjalka vsebin na TikToku

Velikokrat in najraje objavlja zgodbe o bolj ali manj romantičnih odnosih v partnerstvu ter se pri tem skupaj s svojim partnerjem neznansko zabava. Skupaj uživata in sta uigran tandem, ko gre za snemanje, produkcijo in objavo vsebin. Njen partner in zaročenec je glasbenik in hokejist, Mark Vlahovič, sin glasbenika Mihija Vlahoviča. V kratkem se poročita in jima že vnaprej iskreno čestitamo ter želimo zadovoljno ustvarjanje na družbenih omrežjih še naprej. Najlepša hvala Niki, da je z nami delila izkušnje, prednosti in pasti objavljanj vsebin na družbenih omrežjih.

Vabljeni k prebiranju chat-a z nadvse simpatično in pronicljivo Niko.

1. Kdaj in kako se je tvoje kreativna pot na družbenih kanalih pričela? ☺️

Že od zmeraj sem rada objavljala po družbenih omrežjih, ko pa sem začela razmerje s fantom Markom, sva začela še bolj intenzivno objavljati najino življenje.👩‍❤️‍👨 Ker sva dobila ogromno pozitivnih odzivov, saj so ljudje začutili najino pristnost, sva se odločila, da se družbenim omrežjem povsem posvetiva. Tako sva prešla od zgolj objavljanja na najinih družbenih omrežij do sodelovanj s podjetji na najinih profilih pa do vodenja profilov podjetij, ustvarjanja vsebin za podjetja, kot tudi do svetovanja. In zdaj smo tu, kjer smo hehe.💪🏻

2. Ni skrivnost, da pri snemanju sodeluješ skupaj s svojim fantom. 💑S skupnimi močmi kreirata dobre in spontane zgodbe. Kolk vama je to zabava in kolk vam je to delo, obveznost, če sploh? 💪🏻

Tako je in sem res vesela, da se ne dopolnjujeva samo v osebnem življenju, ampak tudi poslovnem. Nekaj najlepšega je, če lahko delaš s svojo ljubljeno osebo.🥰 Oba sva že od nekdaj imela enake cilje in zdaj jim samo slediva. Čeprav neizmerno uživava, pa nama seveda, glede na to, da se s tem ukvarjava, predstavlja to tudi neko obveznost. Rada sva profesionalna in vse opraviva, kot je treba, kar pa, seveda vzame kar nekaj časa. Tako, da bi rekla, da je to delo, ki pa seveda vključuje veliko zabave.🥳

3. Vajini storyji velikokrat bazirajo na odnosih med partnerjema … tipične situacijske zgodbe, s katerimi se lahko marsikdo poistoveti, v njih najde. Zakaj rada odpiraš te teme? Katere so še druge teme v situaciji, ki jih ti sama najraje snemaš? 👫

Ravno zaradi tega, ker se lahko ljudje poistovetijo, se začutijo v situaciji in tako lažje vzpostaviš nek odnos s svojimi sledilci.☺️Se mi zdi, da ljudje veliko raje spremljajo nekoga, s katerim se lahko poistovetijo, kot nekoga, ki prikazuje le neke ideale. Midva pokaževa vse plati in sva rada realna. Ker življenje tudi takšno je. Rada govorim o kakšnih bolj osebnih temah, s katerimi se spopadam, o družbenih problemih, ker bi rada pozitivno vplivala na ljudi. Zadnje čase pa kar nekaj govorim tudi o najini poroki, saj se kmalu poročiva.💍

4. Vsebine, ki jih snemaš, objavljaš … se nanje kaj posebej pripravljaš ali raje prepuščaš tok sprotnim situacijam in potem urednikuješ vsemu posnetemu in narediš izbor? 📷

Skozi leta ustvarjanja sem se naučila, da je spontano zmeraj najboljše.💯 Ko sem začela z objavljanjem ,sem preveč komplicirala in to takoj ne izpade naravno, kar seveda tudi sledilci začutijo. Tako, da inspiracijo za svoje vsebine dobivam preko življenjskih situacij, spontano in tako se mi zdi najboljše.

5. Si predstavnica mlajše generacije. Do katere mere so lahko zgodbe na družbenih omrežjih tudi koristne, ne samo zabavne? Je zabava pogoj za uspeh/vidnost/priljubljenost zgodbe? 🥳

Se mi zdi, da je res razlika med tem, o katerem družbenem omrežju govorimo. Na Instagramu so koristne zgodbe zelo dobrodošle že same po sebi, medtem ko jih je na TikToku potrebno zaviti v nek zanimiv/zabaven paket, kar pa ne pomeni, da koristno ne sme biti prisotno.📦 Samo potrebno je znati narediti ta paket.😉

6. Imajo lahko znamke svoj prostor na Intagramu, You tubu in Tik Toku? A vsakršne? 🤔 Kaj bi svetovala vsaki znamki, ki se šele podaja v svet teh kanalov? Česa npr. ni fajn početi pri kreiranju zgodb?

Vsem znamkam bi priporočala čim večjo prisotnost na vseh družbenih omrežjih. Vsakršni, ker se pri vsaki da narediti zgodbo in jo prodati naprej.🏷Se je pa potrebno zavedati, da se družbena omrežja med seboj razlikujejo in se mora tudi vsebina na njih razlikovati.☺️

7. Kakšna je glavna razlika pri kreiranju vsebin za Instagram in vsebin za TikTok?

TikTok je povsem drugačna platforma od Instagrama. Potrebno je čim hitreje pritegniti pozornost gledalca in jo čim dlje ohraniti, kar je dandanes, ko je okoli nas že toliko dražljajev, kar težko.⏱Kot sem omenila že prej, vsebine, ki delujejo na Instagramu, ne bodo delovale tudi na TikToku. Instagram pa ima glede vsebin malo več odprtega prostora.

8. Meniš, da bodo prihodnje generacije še več na družbenih omrežjih in se bodo platforme samo še nadgrajevale? Vidiš v kakšni uporabniški izkušnji nov potencial? 🤓

Družbena omrežja so prihodnost. Vemo, da tudi iz oglaševalske plati, vse drugo zamira, kar pa je za podjetja celo lažje (ceneje in hitreje).☑️ Zato res vsem podjetjem priporočam, da če še niso, čim prej začnejo z družbenimi omrežji, sploh trenutno s TikTokom, ker lahko dosegaš res veliko ljudi, poleg tega pa se je tudi prodaja izkazala za konkurenčno.📈

9. Kdo je pa tvoj idol ali idolka na družbenih omrežjih? 😍

Sama nimam nekih idolov, ker bi rada zapeljala vse v čisto svojo smer in bila jaz res jaz. Seveda rada spremljam in podpiram tudi druge ustvarjalce, ne bi pa rekla, da imam idola. Svojo pot peljem v smeri, ki jo sama želim in si jo kreiram.❤️

10. Je zgolj fotka lahko tudi močno učinkovita kot video? 🤳

Sama bi rekla da ne. Z videji se ljudje veliko lažje poistovetijo, zato so tudi zmeraj bolj popularni.📹 Instagram je ravno zaradi tega dodal še Reelse, da bo konkurenčen TikToku, ker ljudje, kot že omenjeno, želimo, da se čim več dogaja v čim krajšem, saj težje zadržimo pozornost. Tako, da gre vse zmeraj bolj v video smer.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

Izkušena dolgoletna brand managerja mogočne znamke za kavo sta delila ključne zapovedi dobrodošlega delovanja v panogi.

Rada ustvarjata v delovnem okolju, v katerem uporabniki sodelujejo, aktivno komunicirajo, zaradi česar se počutita nadvse hvaležna, saj tako vzpostavljeno ozračje ne le bogati delo, ampak tudi bogati samega posameznika. Vsak dan je priložnost za rast, četudi to pomeni premagovanje težkih ovir. Izpostavljata pomen odnosov v kolektivu zelo različnih strok kot zelo ključnih, ki jih ne gre zanemarjati.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.