MESSVJU: LEPA AFNA

13.02.2022 | Aktualno, Intervjuji

Že od nekdaj občudujem ženske, ki imajo močno držo, so zveste sebi in ponosne nase ter na to, kaj so dosegle.

MESSVJU intervju v obliki emoji ekspresije v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

Uvodna misel & sprašuje: Ines Markovčič

Ne moreš je ne spregledati. Radostna, odprta, energična, nasmejana, prikupna, simpatična. Lea Filipovič je ena najbolj priljubljenih slovenskih influencerk in vlogerk, ki verjame v svoje ustvarjalno poslanstvo, kar se čuti in odraža v množici navdušenih odzivov in zvestih sledilcev (112.000!). Idej in zanosa za kreiranje vsebin ji nikoli ne zmanjka, pri vsem tem dinamičnem in časovno napornem ustvarjalnem tempu rada tudi uživa in se zabava. To je tisti ključni ščepec, ki se odraža pri končnih vsebinah. Odstira, da ji je ustvarjanje in delo pravzaprav hobi.

Kaj Lepo afno najbolj drajva v decembrskem času? Kaj tebi osebno predstavlja tisti (pred)novoletni spirit in kič, ki se mu nikakor ne odpoveš in ga rada vneseš, ponoviš vsakič znova in spet? 🎄🎅🏻

Ah zagotovo je to lepo okrašen dom, ki v decembru dobi čisto posebno energijo. Smreka z lučkami in miljon okraski je must, pa da kaj zadiši iz pečice tudi in pa to, da pridejo naokoli prijatelji, s katerimi se imamo fino ob polni mizi dobrot. Drajva me evforija ljudi, gneča v mestu in nakupovalnih središčih, ah pa saj kaj bi naštevala. Lažje je reči, da sem sucker na december. 🎄🍪✨

Kakšne so bile tvoje sanje, ko si bila še majhna? Gotovo, kot vsak, si premišljavala, kaj vse boš nekoč počela, postala, bila? 👧🏻

Imela sem obdobje, ko sem govorila, da bom zdravnica. 👩‍⚕️ Potem slikarka 🧑‍🎨 ,no nekje od 8.razreda OŠ pa sem vedela, da želim postati igralka. Dvakrat sem bila na sprejmcih na AGRFT, prišla tik do final 10 ampak se mi je obakrat
sprejem na akademijo izmuznil. Na koncu sem poiskala druga vrata in danes lahko rečem, da sem vseeno neke vrste glumica, pač ne na TV, ampak še vedno s svojim kanalom. Kanalom na internetu. Čeprav se mi je takrat podrl svet, sem zdaj presrečna, da se je tako odvilo. 🥰

Več v reviji Super Znamka No. 4

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI ALESSIO CARCIOFI, univerzitetni profesor marketinga in digitalnega wellnessa, Italija

KAJ PRAVI ALESSIO CARCIOFI, univerzitetni profesor marketinga in digitalnega wellnessa, Italija

Alessio Carciofi bi se moral udeležiti lanskoletnega SOFa in na njem predavati, a mu zaradi osebnih okoliščin žal ni uspelo. Veliki intervju z njim smo opravili še pred samim pričetkom Slovenskega oglaševalskega festivala 2022.
Je eden izmed pionirjev t. i. digitalnega wellnessa, o katerem bomo morda, ob kvasovkah umetne inteligence, govorili in problematizirali še več. Njegov lanskoletni intervju pa naj bo obenem opomnik k razmislekom, da vsega v spletu le ne gre podcenjevati, obenem pa se velja ravnati po pameti.

read more
KAJ PRAVI IZR. PROF. DR. DAN PODJED. ANTROPOLOG.

KAJ PRAVI IZR. PROF. DR. DAN PODJED. ANTROPOLOG.

Še pred petimi leti bi rekel, da znamka brez predstavitve na omrežjih ne more obstajati. Danes pa se mi zdi, da postajajo znamke, pa naj bodo to stvari ali ljudje, ki nimajo spletne prezence, morda celo bolj zanimivi in privlačni kot tisti, ki jih povsod vidimo.

Antropolog dr. Dan Podjed je raziskovalec v Inštitutu za slovensko narodopisje ZRC SAZU in Inovacijsko-razvojnem inštitutu Univerze v Ljubljani ter izredni profesor na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se posveča razmerju med ljudmi in tehnologijami ter razvoju izdelkov in storitev po meri ljudi.

read more
KAJ PRAVI DRAŽEN VRANJEŠ KOSI, Marketing Manager, BMW Group Slovenija

KAJ PRAVI DRAŽEN VRANJEŠ KOSI, Marketing Manager, BMW Group Slovenija

Dražen Vranješ verjame v neposredno, osebno in individualno komunikacijo obenem. Le-to zagotavlja dober okvir za kreativne zgodbe, ki izstopajo in so izvirne. Tu ne misli le vzbujanja čustev, temveč doseganja stanj, da tako vzbujena čustva obstanejo in ostanejo. Zaradi česar se potrošniki hvaležno in vsakič znova vračajo.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja