MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

1.03.2024 | Aktualno, Intervjuji, Prispevki

MESSVJU … intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

VIZIJA, ŽELJA, STRAST

Blaž Vižintin, ki ga vodi želja po izpopolnjevanju, se je na začetku lanskega leta odločil pustiti službo in zagristi v TikTok, danes že beleži navdušenje s svojimi video vsebinami in ga pri tem spremlja skoraj 33.000 sledilcev.

Pa tudi otroška želja, da bi postal učitelj športne vzgoje, ni čisto izpuhtela, kajti danes tudi uči… ustvarjati vsebine, pri čemer zmeraj poda dobre nasvete:

  • Živimo samo enkrat. Zakaj bi delali tisto, kar nam ni všeč.
  • Izobrazite se, preden vstopite v svet družbenih omrežij, tako kot naredite izpit iz vožnje avtomobila, preden odidete na cesto.
  • Nikoli ne bomo vsem všeč… in niti ne želimo biti.
Vir slike: osebni arhiv.

Kaj je bilo tisto odločilno, kar je pri tebi naredilo klik, da si se za korak ustvarjanja vsebin odločil? 😊

Sam sem vedno verjel v novodobne poklice povezane z digitalnim svetom. Ko sem v prejšnji službi ugotovil, da stagniram, sem želel početi nekaj, kar me veseli in zanima. Za hobi sem včasih zmontiral kakšen filmček, vedno sem rad nastopal in bil kreativen in tako se mi je zdela odločitev, da postanem ustvarjalec vsebine prava in dobra izbira. 😃

Kakšne so po tvojem mnenju dobre zgodbe na TikToku? Je fora v vsebini …? 🤔

Absolutno je fora v vsebini. 😊 TikTok je platforma, ki je za razliko od Instagrama postavil vsebino pred produkcijo. Ker ljudje obožujemo avtentičnost so nam take »bolj pristne« vsebine prirastle k srcu in, če izhajamo iz sebe verjamem, da smo na TikToku lahko uspešni.

Kaj (ne)avtentičnost vsebin na družbenih omrežjih po tvojih opažanjih takoj in najprej izda? 🤔

Če nismo avtentični in delamo vsebino »na silo«, lahko hitro zapademo v težave pri kreativi. Zmanjka nam idej, dobimo odpor do snemanja, doživimo lahko nek krč pri ustvarjanju vsebin. Naj poudarim, da avtentičnost ne pomeni, da je vsa vsebina, ki jo ustvarimo, avtorsko delo in originalna – lahko idejo vidimo pri nekom drugem in jo interpretiramo na svoj način. Če pa si želimo postati kopija nekoga, imamo hitro lahko težave.

Imaš pri ustvarjanju svojih vsebin kakšnega pomočnika ali pomočnico ali vse ustvarjaš sam? 🎬

To je odvisno od projekta. Pri ustvarjanju se potrudim maksimalno angažirat, da na koncu ustvarim kvalitetno vsebino – bodisi za naročnika, bodisi zase. Pri kuharskih vsebinah imam vedno več pomočnikov (skrb za pripravo hrane, snemalec itd.), pri skečih pa večkrat potrebujem »soigralce«. 😊

Kako gledaš na sedanjost in prihodnost AI v svetu ustvarjanja vsebin?

Sam verjamem, da je AI »nujno zlo«, ki ga bomo s časom vsi sprejeli. Ker ljudje z zakladnico informacij, ki jo AI tehnologija ponudi, ustvari ali obdela v realnem času, ne moremo konkurirati, se bomo mogli naučiti AI uporabljati v svoj prid. Če tega ne bomo uporabljali bomo, tako poslovno kot tudi zasebno, hitro za časom.

Vsebine, ki jih snemaš, objavljaš … se nanje kaj posebej pripravljaš ali raje prepuščaš tok sprotnim situacijam?

Hmm, odvisno. Večkrat se pripravim, ker verjamem, da lahko tako gledalcem ponudim večjo dodano vrednost, kot sicer. Če je priprava dobra, potem je izvedba lahko zelo lahka. Včasih pa nastane tudi kaj spontano, ki je prav tako zanimivo in menim, da bi gledalce utegnilo zanimati. 😃

Si predstavnik mlajše generacije. Do katere mere so lahko zgodbe na družbenih omrežjih tudi koristne, ne samo zabavne? Je zabava pogoj za uspeh/priljubljenost zgodbe?

Sem velik podpornik tega, da ima vsebina, ki jo ustvarjamo dodano vrednost za gledalca. Bodisi z nasvetom, »hackom« ali predstavitvijo nečesa. Ker sam ustvarjam veliko vsebine, povezane s komedijo, me včasih razjezi, ko si naročniki želijo (samo) komične vsebine – predvsem takrat, ko ni potrebe po tem, ali bi za njih bilo bolje, da predstavimo produkt ali storitev nekoliko drugače. 😊

Meniš, da bodo prihodnje generacije še več na družbenih omrežjih in se bodo platforme samo še nadgrajevale? Vidiš v kakšni uporabniški izkušnji nov potencial? 🤓

Da, menim, da družbenih omrežij ne bomo uporabljali vedno manj, ampak jih bomo vedno bolj. Način konzumacije vsebine se skozi leta spreminja – recimo knjige – časopisi – spletni članki – fotografije– videi. Verjamem, da trenutno družbi najbolj ustreza konzumiranje vsebine skozi kratke videoposnetke, kar se kaže tudi v porastu priljubljenosti platform kot je TikTok. Vsebina, ki jo gledamo, je zaradi algoritma prilagojena našim željam in zanimanju in zato to raje gledamo, kot recimo televizijo.

Kdo je pa tvoj idol ali idolka na družbenih omrežjih? 😍

Hmm, težko bi izpostavil eno osebo/kreatorja. Veliko je takih, ki so mi všečni in, ker se vedno več ljudi odloča za ustvarjanje vsebine, skoraj vsak dan opazim nekoga novega, ki mi ima zanimivo vsebino. Tudi moji interesi skozi čas se spreminjajo, tako da skozi čas večkrat odkrijem nek nov tip vsebine, ki mi ustreza – posledično tudi kreatorja.

Ker smo revija o znamčenju … na katero znamko v svetovnem in/ali domačem merilu najprej pomisliš, se spomniš in zakaj? S čim te najbolj prepriča, omreži? 😊

Apple. 😃 🍏 Mislim, da je to najboljša blagovna znamka na svetu, saj ustvarja izdelke, ki so preprosti za uporabo, uporabniki jih obožujemo, izkušnja z izdelki je vedno vrhunska. Menim, da je razlog v tem, da postavljajo uporabnika na prvo mesto in na podlagi izkušenj in potreb zasnujejo svoje izdelke. Vedno so v koraku s časom in konec koncev – nikoli ne pozabijo na izgled in imidž. Apple produkti so skozi čas zaradi njihovega brendiranja postali pravi statusni simbol.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

read more
KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

Lovro Peterlin, izvršni direktor A1 Slovenija, diha znamko A1 v sinergiji različnih aspektov njenih oddelkov. Svoje dolgoletno znanje in izkušnje iz menedžeriranja, prodaje in marketinga uspešno infiltrira v vse pore za učinkovito delovanje ekipe.

Navdihuje s svojimi mislimi in vizijo, v sklopu katere verjame najprej v strast in kontinuirani razvoj. Motivacijo išče v stalnem napredku, ta duh prenaša naprej s ciljem dobrega ekipnega sodelovanja. V vsaki situaciji smo lahko še bolj pogumni in pristni, prepričljivo dodaja. Pogum in pristnost pa sta vrlini, ki tlakujeta pot dobrih zgodb znamk.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja