MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

1.03.2024 | Aktualno, Intervjuji, Prispevki

MESSVJU … intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

VIZIJA, ŽELJA, STRAST

Blaž Vižintin, ki ga vodi želja po izpopolnjevanju, se je na začetku lanskega leta odločil pustiti službo in zagristi v TikTok, danes že beleži navdušenje s svojimi video vsebinami in ga pri tem spremlja skoraj 33.000 sledilcev.

Pa tudi otroška želja, da bi postal učitelj športne vzgoje, ni čisto izpuhtela, kajti danes tudi uči… ustvarjati vsebine, pri čemer zmeraj poda dobre nasvete:

  • Živimo samo enkrat. Zakaj bi delali tisto, kar nam ni všeč.
  • Izobrazite se, preden vstopite v svet družbenih omrežij, tako kot naredite izpit iz vožnje avtomobila, preden odidete na cesto.
  • Nikoli ne bomo vsem všeč… in niti ne želimo biti.
Vir slike: osebni arhiv.

Kaj je bilo tisto odločilno, kar je pri tebi naredilo klik, da si se za korak ustvarjanja vsebin odločil? 😊

Sam sem vedno verjel v novodobne poklice povezane z digitalnim svetom. Ko sem v prejšnji službi ugotovil, da stagniram, sem želel početi nekaj, kar me veseli in zanima. Za hobi sem včasih zmontiral kakšen filmček, vedno sem rad nastopal in bil kreativen in tako se mi je zdela odločitev, da postanem ustvarjalec vsebine prava in dobra izbira. 😃

Kakšne so po tvojem mnenju dobre zgodbe na TikToku? Je fora v vsebini …? 🤔

Absolutno je fora v vsebini. 😊 TikTok je platforma, ki je za razliko od Instagrama postavil vsebino pred produkcijo. Ker ljudje obožujemo avtentičnost so nam take »bolj pristne« vsebine prirastle k srcu in, če izhajamo iz sebe verjamem, da smo na TikToku lahko uspešni.

Kaj (ne)avtentičnost vsebin na družbenih omrežjih po tvojih opažanjih takoj in najprej izda? 🤔

Če nismo avtentični in delamo vsebino »na silo«, lahko hitro zapademo v težave pri kreativi. Zmanjka nam idej, dobimo odpor do snemanja, doživimo lahko nek krč pri ustvarjanju vsebin. Naj poudarim, da avtentičnost ne pomeni, da je vsa vsebina, ki jo ustvarimo, avtorsko delo in originalna – lahko idejo vidimo pri nekom drugem in jo interpretiramo na svoj način. Če pa si želimo postati kopija nekoga, imamo hitro lahko težave.

Imaš pri ustvarjanju svojih vsebin kakšnega pomočnika ali pomočnico ali vse ustvarjaš sam? 🎬

To je odvisno od projekta. Pri ustvarjanju se potrudim maksimalno angažirat, da na koncu ustvarim kvalitetno vsebino – bodisi za naročnika, bodisi zase. Pri kuharskih vsebinah imam vedno več pomočnikov (skrb za pripravo hrane, snemalec itd.), pri skečih pa večkrat potrebujem »soigralce«. 😊

Kako gledaš na sedanjost in prihodnost AI v svetu ustvarjanja vsebin?

Sam verjamem, da je AI »nujno zlo«, ki ga bomo s časom vsi sprejeli. Ker ljudje z zakladnico informacij, ki jo AI tehnologija ponudi, ustvari ali obdela v realnem času, ne moremo konkurirati, se bomo mogli naučiti AI uporabljati v svoj prid. Če tega ne bomo uporabljali bomo, tako poslovno kot tudi zasebno, hitro za časom.

Vsebine, ki jih snemaš, objavljaš … se nanje kaj posebej pripravljaš ali raje prepuščaš tok sprotnim situacijam?

Hmm, odvisno. Večkrat se pripravim, ker verjamem, da lahko tako gledalcem ponudim večjo dodano vrednost, kot sicer. Če je priprava dobra, potem je izvedba lahko zelo lahka. Včasih pa nastane tudi kaj spontano, ki je prav tako zanimivo in menim, da bi gledalce utegnilo zanimati. 😃

Si predstavnik mlajše generacije. Do katere mere so lahko zgodbe na družbenih omrežjih tudi koristne, ne samo zabavne? Je zabava pogoj za uspeh/priljubljenost zgodbe?

Sem velik podpornik tega, da ima vsebina, ki jo ustvarjamo dodano vrednost za gledalca. Bodisi z nasvetom, »hackom« ali predstavitvijo nečesa. Ker sam ustvarjam veliko vsebine, povezane s komedijo, me včasih razjezi, ko si naročniki želijo (samo) komične vsebine – predvsem takrat, ko ni potrebe po tem, ali bi za njih bilo bolje, da predstavimo produkt ali storitev nekoliko drugače. 😊

Meniš, da bodo prihodnje generacije še več na družbenih omrežjih in se bodo platforme samo še nadgrajevale? Vidiš v kakšni uporabniški izkušnji nov potencial? 🤓

Da, menim, da družbenih omrežij ne bomo uporabljali vedno manj, ampak jih bomo vedno bolj. Način konzumacije vsebine se skozi leta spreminja – recimo knjige – časopisi – spletni članki – fotografije– videi. Verjamem, da trenutno družbi najbolj ustreza konzumiranje vsebine skozi kratke videoposnetke, kar se kaže tudi v porastu priljubljenosti platform kot je TikTok. Vsebina, ki jo gledamo, je zaradi algoritma prilagojena našim željam in zanimanju in zato to raje gledamo, kot recimo televizijo.

Kdo je pa tvoj idol ali idolka na družbenih omrežjih? 😍

Hmm, težko bi izpostavil eno osebo/kreatorja. Veliko je takih, ki so mi všečni in, ker se vedno več ljudi odloča za ustvarjanje vsebine, skoraj vsak dan opazim nekoga novega, ki mi ima zanimivo vsebino. Tudi moji interesi skozi čas se spreminjajo, tako da skozi čas večkrat odkrijem nek nov tip vsebine, ki mi ustreza – posledično tudi kreatorja.

Ker smo revija o znamčenju … na katero znamko v svetovnem in/ali domačem merilu najprej pomisliš, se spomniš in zakaj? S čim te najbolj prepriča, omreži? 😊

Apple. 😃 🍏 Mislim, da je to najboljša blagovna znamka na svetu, saj ustvarja izdelke, ki so preprosti za uporabo, uporabniki jih obožujemo, izkušnja z izdelki je vedno vrhunska. Menim, da je razlog v tem, da postavljajo uporabnika na prvo mesto in na podlagi izkušenj in potreb zasnujejo svoje izdelke. Vedno so v koraku s časom in konec koncev – nikoli ne pozabijo na izgled in imidž. Apple produkti so skozi čas zaradi njihovega brendiranja postali pravi statusni simbol.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

Izkušena dolgoletna brand managerja mogočne znamke za kavo sta delila ključne zapovedi dobrodošlega delovanja v panogi.

Rada ustvarjata v delovnem okolju, v katerem uporabniki sodelujejo, aktivno komunicirajo, zaradi česar se počutita nadvse hvaležna, saj tako vzpostavljeno ozračje ne le bogati delo, ampak tudi bogati samega posameznika. Vsak dan je priložnost za rast, četudi to pomeni premagovanje težkih ovir. Izpostavljata pomen odnosov v kolektivu zelo različnih strok kot zelo ključnih, ki jih ne gre zanemarjati.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.