MESSvju – Nika Krmec in Žiga Kukovič, “power” couple družbenih omrežij

28.09.2022 | Aktualno, Intervjuji

“power couple” družbenih omrežij

Nika Krmec in Žiga Kukovič

“power couple” družbenih omrežij

Uspešna in prodorna slovenska ustvarjalca na družbenih omrežjih, ki sta svojo ljubezen pričela prav na Instagramu, sta odlična sogovornika, s katerima smo se tokrat pogovarjali/chatali o svetu družbenih omrežij. Sanjsko je, ker se razumeta in počneta zelo podobne stvari in imata praktično isto službo. V tem odgovoru sta bila takoj soglasna in ga izpostavila kot veliko (skupno) prednost.  Person Cartwheeling on Google Android 12.0

Kako pa slovenska ustvarjalca ocenjujeta svet znamčenja na družbenih omrežjih? Predvsem vidita marsikatere prednosti, a je potrebno delovanje platforme dobro razumeti in jo znati tudi uporabljati. Kot najprej, definitivno ne gre mešati TikToka s prakso Instagrama. Z vstopanjem “po svoje” lahko namreč dosežeš ravno nasprotni učinek. 

Vabljeni k prebiranju chat-a z nadvse simpatičnim in ustvarjalnim parom. 💑

MESSVJU … intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

Sprašuje: Invčičes Marko

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

read more
PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

read more
MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

Blaž Vižintin, ki ga vodi želja po izpopolnjevanju, se je odločil pustiti redno službo in zagristi v TikTok, danes že beleži navdušenje s svojimi video vsebinami in ga pri tem spremlja skoraj 33.000 sledilcev.

Pa tudi otroška želja, da bi postal učitelj športne vzgoje, ni čisto izpuhtela, kajti danes tudi uči… ustvarjati vsebine, pri čemer zmeraj poda dobre nasvete…

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja