PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: NEJC SIMŠIČ

8.11.2022 | Aktualno, Profil

Katere znamke osmišljajo svet Nejca Simšiča? Vabljeni k prebiranju.

Profil znanega potrošnika: Nejc Simšič

Uvodna misel urednice:

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov, so samo iskrena in uporabniška.

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Slehernik od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem ko uporablja/kupuje določene izdelke ali se poslužuje določenih storitev ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk, tudi ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Zajtrk & kava/čaj:

Glede zajtrka imam obdobja, ko si ga privoščim in ko ni časa zanj ☺. Ko si ga, je to ponavadi kakšen smoothie ali sadje. Trentutno sem v obdobju, ko si privoščim kakšno sadje, saj sem sredi detoxa, zato vsako jutro spijem tudi Sensilabov produkt Waterout Slim Joy. Dan pa vsekakor začnem s kavo! Največkrat Barcaffè Black’n’Easy, ker se mi vedno mudi. Vrečke te kave imam s seboj v torbi vedno in povsod. Sicer pa imam doma vedno ogromno zalog švedske vode Vitamin Well.

Vozni park:

Trenutno vozim ‘prehodni avto’ Opel Corsa, pred tem pa sem vsa leta, do nesreče, prisegal na svojo ‘srebrno strelo’ Hyundai Getz. Priznam, nisem mahnjen na ‘pleh’, pomembno je, da se udobno vozim in da nimam težav na cesti. Pri nakupu avta, ker ga rabim bolj kot ne za kratke proge, se držim pravila Kolikokrat greš z avtom do Münchena? ☺ Sem pa v fazi izbiranja novega vozila, ogledujem si MINI Countrymana, ki sem ga že imel na testu, a je cena kar visoka. Sicer pa je na ‘sanjavem seznamu’ avto Range Rover Evoque.

Gel/milo za tuširanje:

Že več kot deset let je absolutno na prvem mestu avstralska znamka Aesop. Z njihovimi produkti sem obseden, pa naj bo to od gela za tuširanje do nege obraza, krem ali produktov za dom. Če pa mi slučajno zmanjka Aesop gela za tuširanje, uporabim izdelke, ki sem jih dobil v dar, od Kozmetike Afrodita za moške do Nivee.

Telefon:

Sem eden tistih, ki prisega na Android. Pri meni ni bilo in verjetno tudi nikoli ne bo Appla. Vrsto let sem prisegal na pametne telefone HTC, zdaj pa že nekaj let na pametne telefone Samsung. In tudi naslednji bo njihov, saj ga ravno kupijem, ker je trenutni Galaxy S10 že odlužil svoje.

Najljubši trgovec:

Nisem oseba, ki bi kupovala načrtno, ampak odvisno od časa, potreb in lokacije. Nekaj korakov od doma imam mali ‘slabo založen’ Mercator, še raje pa zavijem v bližnji Hofer ali Lidl. Da bi se lahko za enega opredelil, v tem primeru ne morem reči. Vem pa, da ima vsaka trgovina kakšen izdelek, ki ga drugje ne dobim, recimo viljamovka iz Lidla, 4-slojni toaletni papir iz Hoferja, itd.

Najljubša kavarna:

Zagotovo se največkrat na teden odpravim v ljubljansko Kavarno Rog, pa naj bo to zjutraj, popoldne ali zvečer, ker imajo vse na enem mestu, od kave, pijače, zajtrkov, brunchov, kosil do vinske ponudbe. Tam sem najbolj domač.  Večkrat zavijem tudi v Kavarno Lokus v Šiški ali pa v Lolito Eipprova. Pa še kakšna bi se našla zagotovo.

Najljubša restavracija:

Največkrat zagotovo meni ljuba sta Pop’s place pizza in Pop’s burger place. Večkrat obiščem tudi restavracijo Kaval in restavracijo Cubo. V resnici pa je vse odvisno od priložnosti in družbe.

Najljubša/želena destinacija/počitnice:

Na seznamu želja so Bora Bora, Zanzibar, Madagascar in najbolj Grčija, a za zdaj še ni bilo priložnosti odpotovati tja.

Najljubše tuje mesto:

Obožujem London, ki je bil do 2020 moja redna ‘večkrat na leto’ destinacija, saj imam tam dobre prijatelje in mesto poznam kot lasten žep, ponuja vse in me napolni z novim elanom. Mislim, da je že čas, da spet odletim tja! Sicer pa so me zelo navdušili tudi škotski Edinburgh, Malta in več mest v ZDA.

Najljubše domače mesto:

V tem ni dvoma – najlepše mesto na svetu, moja Ljubljana

Morje ali hribi:

Morje, morje in še enkrat morje
. Zadnja leta največ Crveni vrh, pa tudi ostali deli hrvaške Istre. Pa to ne pomeni, da ne maram gora! Vsaj ena gora na teden pade, odvisno od letnega časa. Ampak prva izbira sta zagotovo morski zrak in obala.

Šport:

Čisto iskreno, nisem nek športni navdušenec. Ne kot akter, ne kot navijač. Kar pa se mojega udejstvovanja tiče, iskreno priznam, da v zadnje pol leta, žal, nič. Sicer pa mi je najljubša rekreacija v plesni šoli Mojce Horvat. Letos žal še ni bilo časa, a obljubim, da jo jutri pokličem, da spet pridem plesat.

Glasba:

Ne morem reči, da prisegam samo na eno zvrst. Vse je odvisno od trenutka in razpoloženja, poslušam pa od popa do eletronike. Seveda je tu tudi glasba Neishe, ki je moja najboljša prijateljica in znam vse pesmi na pamet, naprej in nazaj. Neko posebno vez pa imam že od nekdaj do komadov Britney Spears, pa naj se sliši še tako čudno. ☺ Doma pa imam najraje tišino, zato tudi nimam radia in si nikoli ne predvajam glasbe.

Zavarovalnica/e:

Trenutno imam avtomobilsko, dodatno in zavarovanje za tujino pri zavarovalnici Generali. Imam super izkušnje z njimi in sem zvesta stranka.

Naj oblačila:

Odvisno od obdobja. Če gledam po dizajnu, imam doma kar nekaj kosov slovenske oblikovalke Petje Zorec. Pa tudi veliko tujih oblikovalcev, a tega pač ne nosim vsak dan. Zelo sem navdušen tudi nad mlado slovensko znamko I AM PANDA Roka Setnikarja. Sicer pa bolj kot ne klasika – od H&M do Emporiuma in Sportine XYZ, še posebej so mi pisane na kožo znamke Antony Morato, Top Man, Salsa,…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja