Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

SOZ Akademija – Dobre prakse

WRUE_5373_87c5f31923

V okviru Slovenskega združenja oglaševalcev je nastala pobuda za prenovo dokumentov Dobrih praks s področja tržnega komuniciranja. Prenovljeno gradivo Od strategije do tržnega komuniciranja: 3 ključni koraki za uspešno in učinkovito komuniciranje je narekovalo razvoj komunikacijskega področja ter pojavnost novih komunikacijskih kanalov in merjenj učinkovitosti. Pogovor, ki ga je povezoval Mitja Tuškej, je orisal področja, ki predstavljajo smernice za dobro delovanje tržnega komuniciranja, ki jih je smiselno upoštevati pri vsakodnevnem delu.

Vir: SOZ.si.

Sogovornice iz Mercatorja, Petrola in NLBja so osvetlile vidike iz svojih izkušenj v praksi: kako usmerjajo celotne procese in analitiko tržnega komuniciranja, kateri so tisti ključni izzivi v prilagajanju in odzivanju na različne situacije, na kaj vse morajo biti pozorni … Namen izobraževalne akademije, ki ga je organizirala Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), je bil zelo dobrodošel: spodbujati člane, udeležence, da se dobrim praksam zgledno in dosledno pridružujejo ter zavzemajo za integrirano pojavnost komunikacijskega nastopa na trgu, ki vključuje tudi družbeno in okoljsko odgovornost. Slednja ima še ogromno potenciala za rast, sama panoga se je zaveda, a hkrati ob tem še vedno trči na kup zagat, ki niso lahko rešljive čez noč.

Vir: SOZ.si.

Gradivo je obsežno in vredno poglabljanja skozi prizmo samoevalvacije in samoaktualizacije. Izpostavili oz. dodali bi še en kamen v mozaiku predstavljenih modelov: standardi nadzora se lahko odlično nadgrajujejo tudi s standardi znanja in veščin. To je obrt, ki sproti raste, se razvija, brusi in pili ter je vezana na vse zaposlene v podjetju. Na koncu prav določena, posebna znanja in veščine, ki zorijo skozi prakso, prispevajo k boljšim praksam dobrega tržnega komuniciranja in zadovoljnih končnih uporabnikov.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.