V okviru Slovenskega združenja oglaševalcev je nastala pobuda za prenovo dokumentov Dobrih praks s področja tržnega komuniciranja. Prenovljeno gradivo Od strategije do tržnega komuniciranja: 3 ključni koraki za uspešno in učinkovito komuniciranje je narekovalo razvoj komunikacijskega področja ter pojavnost novih komunikacijskih kanalov in merjenj učinkovitosti. Pogovor, ki ga je povezoval Mitja Tuškej, je orisal področja, ki predstavljajo smernice za dobro delovanje tržnega komuniciranja, ki jih je smiselno upoštevati pri vsakodnevnem delu.
Sogovornice iz Mercatorja, Petrola in NLBja so osvetlile vidike iz svojih izkušenj v praksi: kako usmerjajo celotne procese in analitiko tržnega komuniciranja, kateri so tisti ključni izzivi v prilagajanju in odzivanju na različne situacije, na kaj vse morajo biti pozorni … Namen izobraževalne akademije, ki ga je organizirala Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), je bil zelo dobrodošel: spodbujati člane, udeležence, da se dobrim praksam zgledno in dosledno pridružujejo ter zavzemajo za integrirano pojavnost komunikacijskega nastopa na trgu, ki vključuje tudi družbeno in okoljsko odgovornost. Slednja ima še ogromno potenciala za rast, sama panoga se je zaveda, a hkrati ob tem še vedno trči na kup zagat, ki niso lahko rešljive čez noč.
Gradivo je obsežno in vredno poglabljanja skozi prizmo samoevalvacije in samoaktualizacije. Izpostavili oz. dodali bi še en kamen v mozaiku predstavljenih modelov: standardi nadzora se lahko odlično nadgrajujejo tudi s standardi znanja in veščin. To je obrt, ki sproti raste, se razvija, brusi in pili ter je vezana na vse zaposlene v podjetju. Na koncu prav določena, posebna znanja in veščine, ki zorijo skozi prakso, prispevajo k boljšim praksam dobrega tržnega komuniciranja in zadovoljnih končnih uporabnikov.
0 komentarjev