ZNANJE, VĖDENJE: SOZ Akademija – Dobre prakse

Aktualno, Prispevki

📅 11.09.2024

V okviru Slovenskega združenja oglaševalcev je nastala pobuda za prenovo dokumentov Dobrih praks s področja tržnega komuniciranja. Prenovljeno gradivo Od strategije do tržnega komuniciranja: 3 ključni koraki za uspešno in učinkovito komuniciranje je narekovalo razvoj komunikacijskega področja ter pojavnost novih komunikacijskih kanalov in merjenj učinkovitosti. Pogovor, ki ga je povezoval Mitja Tuškej, je orisal področja, ki predstavljajo smernice za dobro delovanje tržnega komuniciranja, ki jih je smiselno upoštevati pri vsakodnevnem delu.

Vir: SOZ.si.

Sogovornice iz Mercatorja, Petrola in NLBja so osvetlile vidike iz svojih izkušenj v praksi: kako usmerjajo celotne procese in analitiko tržnega komuniciranja, kateri so tisti ključni izzivi v prilagajanju in odzivanju na različne situacije, na kaj vse morajo biti pozorni … Namen izobraževalne akademije, ki ga je organizirala Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), je bil zelo dobrodošel: spodbujati člane, udeležence, da se dobrim praksam zgledno in dosledno pridružujejo ter zavzemajo za integrirano pojavnost komunikacijskega nastopa na trgu, ki vključuje tudi družbeno in okoljsko odgovornost. Slednja ima še ogromno potenciala za rast, sama panoga se je zaveda, a hkrati ob tem še vedno trči na kup zagat, ki niso lahko rešljive čez noč.

Vir: SOZ.si.

Gradivo je obsežno in vredno poglabljanja skozi prizmo samoevalvacije in samoaktualizacije. Izpostavili oz. dodali bi še en kamen v mozaiku predstavljenih modelov: standardi nadzora se lahko odlično nadgrajujejo tudi s standardi znanja in veščin. To je obrt, ki sproti raste, se razvija, brusi in pili ter je vezana na vse zaposlene v podjetju. Na koncu prav določena, posebna znanja in veščine, ki zorijo skozi prakso, prispevajo k boljšim praksam dobrega tržnega komuniciranja in zadovoljnih končnih uporabnikov.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.